فراخوان:وبلاگستان فارسی بیدار شود!

در وبلاگ ها- شدت گرفتن فاجعه انسانی در نوار غزه، موضوعی است که چند روز است تیتر یک اخبار خبرگزاری های دنیا شده است. اما در این زمینه، وبلاگستان فارسی هنوز هیچ حرکت مشخصی انجام نداده است.

یک جست و جوی کوتاه در وبلاگ های مذهبی و در موتورهای جست و جو، نشان می دهد که علی رغم شدت گرفتن یک فاجعه واقعی انسانی در غزه، هنوز هیچ حرکت مشخص و منسجمي از سوی وبلاگستان فارسی -به عنوان یک جامعه فعال و بیدار- صورت نگرفته است. قریب به اتفاق پست های ارسال شده در این باره به فاجعه انسانی غزه در سال گذشته برمی گردد که وبلاگ نویسان با یک «خروش وبلاگی غزه» توانستند یک حرکت نسبتا خوب و منسجم در برابر زیاده خواهی رژیم صهیونیستی راه بیندازند.
اما اتفاقات اخیر در سرزمین مسجد الاقصی، کم تر وبلاگ نویسی را تکان داده است. «پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی» به عنوان یکی از پایگاه های مهم جمع آوری مطالب وبلاگ های ارزشی، هیچ مطلبی در صفحه اول خود در این زمینه از وبلاگ ها ندارد. کند و کاو در موتورهای جست و جو هم نتایج خیلی جالبی به دست نمی دهد. به جز چند پست کوتاه درباره این فاجعه انسانی، همه پست ها برای حرکت وبلاگی سال گذشته ارسال شده اند.
به راستی وبلاگستان فارسی نمی خواهد هیچ تکانی به خود بدهد و با قلم خود -که بارها و بارها اثر آن را دیده ایم- به یاری مسلمانان غزه بشتابد؟
«وبلاگ نیوز» از تمامی وبلاگ نویسانی که دغدغه رهایی فسطین را دارند، یا حداقل لفظ “انسان” برایشان محترم و ارزشمند است می خواهد تا با ارسال پست در این زمینه، نسبت به خودخواهان رژیم صهیونیستی خودی نشان بدهند.
برای انسجام بهتر این حرکت، می توانید نشانی پست های خود را برای ما ارسال کنید.

۱۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول