مشکلات اخیر سایت بلاگفا برطرف شد

سرويس دهنده‌ها- عليرضا شيرازي، مديريت سايت بلاگفا درباره اختلال اخير اين سايت توضيح داد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» در پي مشكلات پيش آمده براي سرويس دهنده بلاگفا، شيرازي امروز صبح در سرويس سايت فرندفيد، درباره اختلالات اخير سايت بلاگفا، توضيحات مختصري را داد.

شيرازي درباره اين اختلال گفت:« این‌طور که به من گفتند اين اختلال ناشي از يك حمله اینترنتی به DNS سرور است و در حال تنظیمات برای رفع آن هستند.»

گفتني است هم‌اكنون بلاگفا بدون هيچ مشكلي در دسترس كاربرانش قرار دارد.
انتهاي خبر/.

۱۶ comments

  • سلام/اینجانب رستمی برای چندین بار به این ایمیل شیرازی گزارش درست شدن یک وبلاک تقلبی بنام من که وبلاگ دینی اجتماعی من را خدشه دار نموده و با سرچ نام من این وبلاگ بی متحوا که در آن آمده جهت تبلیغ دین ساخته شده و با قالبی سیاه و بدون مطلب بلاگ حقیر را نشانه رفته/ ولی این آقای به اصطلاح مدیر بلاگفا که تنها واژهمدیری به او نمی آید.نه جواب ما را داد و نه آن وبلاگ کذائی را مورد رسیدگی /؟؟؟

    • مهرک ناروی

      سلام. من چند وقته که نمیتونم مطلب جدیدداخل وبلاگم بزارم.نوارورود به تنضیمات وبلاگم گم شده.اگه میشه زود جوابمو بفرستیدممنون

  • بنده از اوایل سال اولین وبلاگ با موضوع لامپ صدا در زبان فارسی را برای علاقمندان لامپ با موضوع الکترونیک ایجاد کردم و روزی 2 بار این اواخر به روز میشد .
    الان هم 10 روزه که نمی تونم مطلب بگذارم و نه در لیست وبلاگ های بروز شده هستم و نه درلیستی دیگر .
    جواب ایمیل هم که اصلا نمی اید ببینیم داستان چیست ؟ایمیلهای هم که می فرستم بعضی هاشون هم برگشت می خوره .این رسمش نیست .
    کسی در بلاگفا قادر به تشخیص موضوع وبلاگ من نیست ؟
    ایا به علت عدم امکان بروز شدن باید برم بلاگر ؟
    مدیریت یعنی پاسخ ندادن به ایمیل ؟لاقل به یه دونه از ایمیل ها و ما تکلیف خود را بدانیم .

  • ما شبیه به ملت افغان شده ایم انها در بحث کردن و مجادله بسیار تندند و به هم بر چسب می زنند .اقای شیرازی فکر می کند داشتن این همه دشمکن در سی ساله گی افتخار است .چرا اصلا دشمن تراشی ؟
    نمی توانیم دایما استدلال کنیم که فقط برداشت خودمان درست ترین است .در این صورت مابقی هم همین نظر را دارند .چرا افراد را از خودمان بی دلیل مایوس کنیم بی تفاوتی به نویسنده یک وبلاگ فنی فارسی با موضوع vacuum tube که در زبانهای دیگر بسیار طرفدار دارد چه نتیجه ای برای وی دارد . من نویسنده خاطرات خود نیستم لذا قدرت ارتباط دادن این اعتراض را خواهم داشت .

  • ببخشید از ایجاد مزاحمت .من نمی دانم چرا پیامی که به صورت نظر در اخرین مطلب وبلاگم گذاشتید قابل دیدن برای مابقی نیست ؟مانند دیگران که نظر می گذارند و در ستون نظرات ضاهر میشه در حالیکه پس از ان نظر شخص دیگری قابل دیدن است .
    من پاسخ شما را برایتان ایمیل کردم .

  • با سلام . من یه وبلاگ داخل بلاگفا دارم که حدودا 3 ماهی میشه که نمی تونم واردش بشم . یعنی حدود 3 ماه است که تمام وبلاگای بلاگفایی و اکثرا سایتهای با پسوند org واسم لود نمیشن .چندین بار نصب ویندوز با ورژن های مختلف و پارتیشن بندی داشتم – با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر=اپرا=فایرفاکس هم امتحان کردم فایده نداره . دلیلش چیه ؟

  • با عرض سلام خدمت شما ما یک وبلاگ مذهبی برای هیئت مان درست کرده ایم اما مدتی است که نمیتوتنیم وارد آن شویم لطفا راهنمائی نمائید . قبلا از همکاری شما کمال تشکر را داریم .

  • نمیدونم

    من 1 وبلاگ زدم و هنوز واد نمیشه فقط شب ها میتونم واردش بشم چیکار کنم مسخره تر از این امکان نداره
    روزها هر کار میکنم وارد نمیشه به هیچ کدوم از وبلاگ های سیستم بلاگفا وارد نمیشه
    ======================
    پاسخ وبلاگ نیوز:
    سلام. اگر مشکلتان را دقیق تر توضیح بدهید، می توانیم راهنمایی تان کنیم. اما این طوری نمی دانیم مشکلتان چیست؟ می توانید با تیم مدیریت بلاگفا هم تماس بگیرید. info@blogfa.com
    با تشکر

  • سلام وقت بخير من از فاير فاكس استفاده ميكنم و هر چه سعي ميكنم وارد بلاگفا بشم نميشه خواهش ميكنم جوامبو داخل ايمل بزاريد ممنونم
    راستي ايا اين امكان داره كه از تنظيمات خود اينترنت باشه؟

    • با سلام
      بنده با مرورگر فايرفوكس . اينترنت اكسپلور وارد وبلاگ مي شوم ولي بعد از چند لحضه خودبه خود به سايت Irobay.com مي رود .
      لطفا مرا ياري كنيد.
      باتشكر

  • غزل

    سلام
    من هم وقتی وارد وبلاگم می شوم از طریق Internet Explorer ، اول باز میشه ولی بعد وارد سایت Irobay.com می رود .
    لطفا هرچه زودتر راهنمایی کنید
    باتشکر

  • با سلام

    خواهشمند است زودتر مشكل مر ا برطرف كنيد.

    با تشكر

  • با سلام

    خانم غزل من مشكل را پيدا كردم . به تنظيمات وبلاگتان برويد و كدهايي را كه در آن قرار داده ايد پاك كنيد مشكلتان حل مي شود .

    از وبلاگ من هم ديدن فرمائيد . ADRIANHB.BLOGFA.COM

  • سلام خسته نباشید.نزدیک به یک هفته هست که واسه وارد کردن مطالب جدید موفق به وارد شدن به بلاگفا نمیشم.مشکل از کجاست؟پس اون همه تعریف و تمجید راجع به بلاگفا فقط همین بود؟چرا رسیدگی نمیکنند؟راه چاره چیه؟باز هم خدا خیر بده به شما که اینجا مطرح کردید این موضوع رو.وگرنه از کجا میفهمیدیم کوتاهی از بلاگفاست؟

  • سلام چراسایت بلاگفا باز نمی کنه؟!
    مشکلش چیه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول