“سطل آبت را بریز”؛ یک حرکت وبلاگی دیگر

پرچم اسرائیلحرکت های وبلاگی- گروهی از دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان در دفاع از مردم غزه اقدام به راه‌اندازی وبلاگی با عنوان «سطل آبت را بريز» كردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» گروهی از دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان به‌طور مستقل و خودجوش، در پی‌ واكنش جدی، قاطع و عملی به جنايات رژيم صهيونيستی برآنند تا پيوند و ارتباط با دانشجويان، اساتيد، جنبش‌های اسلامی، تشكل‌های دانشجويی، مردم و غيره را در كشورهای سراسر جهان برقرار كنند.

در بخشی از اولين مطلب اين وبلاگ آمده است:«اقدام اوليه برای اين حركت جهانی در پی تاكيدات مقام معظم رهبری بر سكوت سران مصر و اردن، ارسال نامه و ايميل‌هايی خطاب به دانشجويان و اساتيد كشورهای اسلامی به ويژه مصر و اردن و ارائه‌ پيشنهادات كاربردی برای دعوت عموم جامعه به واكنش عملی در قبال بی‌تفاوتی جهان اسلام خصوصاً سران مصر و اردن است.»

در اين وبلاگ و در ادامه مطلب آمده است: «در اين راستا از هرگونه پيشنهادات و نقطه نظرات دوستان استقبال می‌كنيم و در كاريكاتور، عكس، كليپ، شعر به زبان‌های مختلف خصوصاً به زبان عربی، آخرين اخبار، تحليل و غيره نياز به همكاری و مساعدت داريم.»

اين بلاگران همچنين در مواردی همچون ايميل و آدرس سايت و وبلاگ دانشجويان و اساتيد در رشته‌های مختلف و تشكل‌های دانشجويی و جنبش‌های اسلامی، خبرگزاری‌های مصری و اردنی در اسرع وقت و ساير كشورها در روزهای آتی و هر گونه پيشنهاد به دانشجويان داخل و خارج از كشور در هر نقطه از جهان از جمله يهوديان ضد صهيون، مسيحيان، مسلمانان جهان و جهان عرب خصوصا مصر و اردن برای مبازه با صهيونيزم جهانی و مقابله با خيانت و سكوت سران كشورهای عربی نياز به همكاری و مساعدت دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند پيشنهادات و مطالب خود را به این نشانی الكترونيكی ارسال كنند یا وبلاگ “سطل آبت را بریز” را ببینند.
انتهای خبر/.

۲ comments

  • روح پدرم شاد که می گفت به استاد
    فرزند مرا هیچ میاموز به جز عشق
    سلامی به مهربانی مهتاب که گونه ی شب های تنهایی ام را می نوازد و به گرمی نفس های عاشقانه ی کویریان کرمانی که صلابتشان تاریخ را به اعجاب واداشته است و مهربانی شان مهرو ماه را به اعتراف نشانده است .
    سلام عزیز ! مجله ی فرهنگی اجتماعی خط فاصله را ببینید .این مجله اولین مجله ی تمام رنگی است که در استان کرمان چاپ می شود شاید ضعف هایی داشته باشد که بعید نیست اما اگر همه ی فرهنگ دوستان کرمانی دست به دست هم بدهند و برای یاری برخیزند می تواند روز به روز بهترشده و خدمت بزرگی به فرهنگ استان باشد .البته در صدد هستیم که مجوز سراسری شدن مجله را بگیریم .فعلا خواهش می کنیم پس از این که یکی از نسخه های مجله ی مذکور را تهیه کردید و مطالعه فرمودید به دوستان هم سفارش کنید که با خریدن یک نسخه از آن و ارتباط با دفتر نشریه و سپس همکاری با هیات تحریریه در غنی شدن مطالب به کمک بچه های خط فاصله بیایند.

  • “با سلام. ممنون از مطالب مفيدتان…….اميدواريم از سايت ما هم که در زمينه آموزش و نرم افزارهای تحت وب آموزشی فعاليت می کند بازديد نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول