جوایز نفیس برای خوانندگان وبلاگ پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانیرسانه وبلاگ- پگاه آهنگرانی، یکی از ستارگان سینمای ایران، به دعوت دویچه وله، در جشنواره فیلم برلین شرکت می‌کند. مشاهدات او، هر روز در وبلاگ فارسی دویچه وله منتشر می‌شود. این شبکه رادیویی برای ۷ تن از خوانندگان این وبلاگ، جوایز نفیسی در نظر گرفته‌ است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از رادیو دویچه وله آلمان، جشنواره بین‌المللی فیلم برلین (برلیناله) امسال (۲۰۰۹) از پنجم تا پانزدهم فوریه (هفدهم تا بیست‌وهفتم بهمن) برگزار می‌شود. دویچه وله برای نخستین بار یک بازیگر سینمای ایران را به میعادگاه دست‌اندرکاران سینمای جهان دعوت کرده است. این چهره شناخته‌شده سینمای ایران، در مدتی که برلیناله برپاست، هر روز مشاهدات خود را یادداشت نموده و همراه عکس‌ در وبلاگ فارسی دویچه وله منتشر می‌کند.

مهمترین هدف دویچه وله از چنین اقدامی، آشناکردن کاربران وبگاه فارسی دویچه وله، با برلین و برلیناله از دیدگاه یک هنرمند زن جوان ایرانی است. هنرمندی که به عنوان بازیگر تا کنون در بسیاری از جشنواره‌ها، از جمله برلیناله، شرکت نموده اما این فرصت را نیافته که به‌عنوان فردی “عادی” فقط فیلم ببیند و با مردم “عادی” در جشنواره به گفت‌وگو بنشیند.

دویچه وله به حکم قرعه به ۷ نفر از کسانی که از تاریخ پنجم تا پانزدهم فوریه (۱۷ تا ۲۷ بهمن) به وبلاگ پگاه آهنگرانی مراجعه کنند، جوایزی اهدا می‌کند. ۵ نفر اول، در یک کارگاه بازیگری (Workshop) که توسط پگاه آهنگرانی در تهران برگزار می‌شود، شرکت ‌می‌کنند. خرج سفر برندگانی که از شهرستان‌ها به کارگاه دعوت می‌شوند با دویچه وله خواهد بود. به نفر ششم یک iPod Nano و به نفر هفتم هم یک iPod Shuffle هدیه خواهد شد.

گفتنی است چگونگی شرکت در قرعه‌کشی، روز سوم فوریه (۱۵ بهمن) به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول