چهارمین سفر از بلاگ تا پلاک هم برگزار شد

بلاگ تا پلاک2مجامع وبلاگی- چهارمین دوره اردوی “از بلاگ تا پلاک” با حضور جمعی از وبلاگ نویسان برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» چهارمین دوره اردوی “از بلاگ تا پلاک” که به بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اختصاص داشت به همت دفتر توسعه وبلاگ دینی و همکاری برخی از مجامع وبلاگی از تاریخ 22 لغایت 27 اسفندماه برگزار شد.

در این اردو که حدود 80 وبلاگ نویس دختر و پسر در قالب 2اتوبوس برای بازدید مناطق جنگی جنوب کشور به این منطقه اعزام شدند، برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله نشست های بحث پیرامون مسائل جهاد مجازی و شیوه انتقال دیده ها در وبلاگ ها به اجرا گذاشته شد.

از جمله تدابیر جالب از سوی کمیته فرهنگی، ایجاد یک بلاگ سرویس کاغذی به نام “پیج لاگ” بود که شرکت کنندگان در این اردو ضمن نوشتن مطالب مورد نظر خود، می توانستند کامنت های دیگر اعضای کاروان را در کنار مطلب خود بخوانند.

بر اساس رسم هر سال هم دفتر توسعه وبلاگ دینی به شرکت کنندگان در این سفر، یک ساک با آرم “از بلاگ تا پلاک4” و هم چنین دو جلد کتاب و اقلام دیگر فرهنگی را اهدا کرد.

هم چنین وبلاگ کاغذی شخصی “این حال من بی توست” نیز برای نوشتن یادداشت های روزانه با مطالب روزانه منطبق با احوال اردو که از سوی کانون وبلاگ نویسان مذهبی طراحی و اجرا شده بود، میان اعضا توزیع شد.

مطابق با اعلام رسمی کانون وبلاگ نویسان مذهبی، این کانون با ایجاد یک بخش ویژه برای ارسال لینک پست های حاضران “از بلاگ تا پلاک4” پیرامون این اردو، مسابقه ای را در همین موضوع ترتیب داده است.

شرکت کنندگان در این اردوی وبلاگی می توانند تا تاریخ 15 فروردین ماه 88 لینک پست های وبلاگ خود را از طریق تاپیک ایجاد شده در این کانون به اشتراک بگذارند و منتظر نظر نهایی هیئت داوران برای انتخاب پست یا پست های برتر باشند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول