جوایز برگزیدگان دویچه وله ای اهدا شد

فرناز سیفی در حال اهدای جوایزجشنواره ها و مسابقات- جوایز برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی “بابز” که هر ساله توسط رادیو دویچه وله آلمان در زبان های مختلف برگزار می شود، اهدا شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این جشنواره که با کمی تاخیر برگزار شد، فرناز سیفی، به نمایندگی از هیات داوران، جوایز برگزیدگان را اهدا کرد.

سیفی در ابتدا با ابراز نگرانی از شرایط سخت وبلاگ نویسی در ایران، از وبلاگ نویسانی گفت که به دلیل انتقاد از دولت دستگیر شده اند.

در این مراسم پگاه آهنگرانی هم حضور داشت و به نمایندگی از وبلاگ نویسانی که به هر دلیل نتوانستند در این همایش شرکت کنند، جوایز آن ها را دریافت کرد.

هم چنین همایون خیری، نویسنده وبلاگ “آزاد نویس” که برترین وبلاگ فارسی این جشنواره شد و نتوانسته بود در مراسم شرکت کند، با ارتباط رادیویی از دست اندرکاران این مراسم تشکر کرد.

گفتنی است از سال ۲۰۰۴ رادیو دویچه‌وله آلمان به عنوان رادیوی ملی این کشور، به برترین وبلاگ‌ها در زبان‌های مختلف جایزه‌ای را به نام “بابز” (Best of The Blogs Awards) اهدا می‌کند. در مجموع این جایزه در ۱۶ دسته‌‌ی مختلف از جمله بهترین وبلاگ، بهترین ویدئو بلاگ یا پادکست اهدا می‌شود.

از جمله انتقاداتی که به این جایزه در بخش فارسی وارد است، عدم همه جانبه نگری و اهمیت دادن به وبلاگ هایی است که به نوعی با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول