“مي نويسم از انديشه هايم” تمديد شد

جشنواره ها و مسابقات- در پی تماس های مکرر وبلاگ نویسان و ارسال 117 درخواست مبنی بر تمدید، دومین جشنواره وبلاگ های دینی و فرهنگی تبیان زنجان بمدت 10 روز تمدید شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان، مهندس اکبری مدیر اجرایی دومین جشنواره وبلاگ نویسی تبیان در جلسه روابط عمومی که امروز در محل دبیرخانه جشنواره تشکیل شد، نتیجه نهایی بررسی درخواست های ارسالی و پیام های ارجاع شده به مدیریت مبنی بر تمدید جشنواره را اعلام نمود.

مهندس اکبری در این جلسه با اشاره به اینکه تمدید جشنواره در برنامه اولیه جشنواره لحاظ نشده بود افزود: در جلسه مدیریت که با حضور دبیر محترم جشنواره تشکیل شد با ارزیابی بیش از 117 درخواست های ارسالی و دلایل اعلام شده که مهمترین انها دوره انتخابات کشور بوده، به این نتیجه رسیدیم که شرایط اینترنتی کشور پس از دوران انتخابات بسیاری از وبلاگ نویسان را تحت تاثیر خود قرار داده است و محتوای وبلاگ ها نیاز به بازبینی بیشتر توسط نویسندگان دارد تا از انسجام مطالب کاسته نشود.

در برخی از درخواست ها نیز دلایلی چون نیاز به زمان بیشتر برای تکمیل ساختار فنی و بخش خای متنوع درخواست شده بود که مورد توجه قرار گرفته است . در مجموع رای این جلسه بر تمدید جشنواره قرار گرفت.

وی افزود: درخصوص میزان افزایش زمان ثبت نام از موضوعات مهم مورد صحبت این جلسه بود که در آن وبلاگ نویسان بازه های مختلفی از 5 روز تا 1 ماه را خواستار شده بودند که پس از بررسی موضوع تنها 10 روز به تصویب مدیران جشنواره رسید.

وی در ادامه از وبلاگ نویسان درخواست نمود در رعایت قوانین جشنواره و دقت به محتوا و ساختار نهایت دقت را داشته و ازفرصت پیش آماده نهایت استفاده را ببرند.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول