صفحه “جنبش سبز علوی” در فیس بوک حذف شد

فیس بوکمجامع وبلاگی- سایت فیس‌بوک، صفحه جنبش سبز علوی را بدون ارایه دلیل حذف کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از الف، تلاش‌های مسوولان صفحه این حرکت برای اطلاع از دلیل اقدام این سایت به جایی نرسیده است.

این اقدام فیس‌بوک در حالی صورت می‌گیرد که سایر گروه‌های سیاسی مخالف به راحتی قادرند اقدام به انتشار اخبار و اطلاعات خود بر روی این سایت کنند.

فیس بوک در حوادث بعد از انتخابات اعلام کرد، با درک اهمیت موضوعاتی که در ایران رخ می‌دهد، برای اینکه کاربران ایرانی بتوانند اقدامات و اخبار خودشان را بدون وقفه منتشر کنند، اوقات تعمیر و رفع مشکل خود را به گونه تنظیم می‌کند که با ساعات فعالیت در ایران تداخل نکند. وزارت خارجه دولت امریکا نیز در همین دوران اعلام کرد که از این سایت و سایت تویتر حمایت خواهد کرد.

مسئول صفحه جنبش سبز علوی با ارسال نامه ای مراتب اعتراض خود را به مدیر فیس بوک اعلام کرد. در این نامه با توجه به این که حرکت جنبش سبز علوی به عنوان یک ارگان مردم نهاد در ایران ثبت شده است و این نکته که حرکت این گروه در صدد انتشار هیچگونه محتوای مربوط به برهنگی، مواد مخدر و … نبوده است، اقدام فیس بوک در مسدود کردن این صفحه، بدون وجه و مغایر با اصول آزادی بیانی دانسته شده که این سایت ادعای گسترش آن را دارد. مسوول صفحه جنبش سبز علوی در فیس‌بوک در پایان به نمایندگی از سایر اعضای این گروه از فیس بوک مصرانه خواسته است که به این اقدام پایان دهد.
انتهای خبر/.

  • محمدعلی

    من اعتراض خودم را نسبت فیس بوک اعلام می کنم و خواستار پیگیری این عمل فیس بوک هستم…شیطونه می گه برم سایت فیس بوک را بخاطر این عمل هک کنم.!!!

  • من اعتراض دارم خوب بگویند دوست نداریم ما می اوریمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول