آغاز ششمین دور انتخاب وبلاگ های برتر دویچه وله

جایزه برگزیدگان دویچه ولهمسابقات- ششمین دوره انتخاب وبلاگ های برتر صدا و سیمای دولتی آلمان (دویچه وله) آغاز شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» صدا و سیمای دولتی آلمان در روز 16 آذرماه به صورت رسمی آغاز ششمین دوره رقابت های The Bobs را اعلام کرد.

بر این اساس کاربران می‌توانند تا روز ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۰ با مراجعه به نشانی www.thebobs.com وبلاگ‌های ممتاز و مورد علاقه خود را در یازده زبان و شش موضوع کاندید کنند.

در مسابقه امسال جایزه ویژه‌ای برای وبلاگ‌ها، پادکست‌ها و ویدئوبلاگ‌های زیست‌محیطی که به بهترین وجه به موضوع تغییرات اقلیمی می‌پردازند، تعلق می‌گیرد و هم چنین امسال برای نخستین‌بار وبلاگ‌های ممتاز به زبان بنگالی نیز انتخاب می‌شوند.

موضوع مسابقه امسال همانند سال های گذشته سیاسی بوده و مارک کوخ، سردبیر و مسئول برنامه‌های رادیویی و آنلاین دویچه وله، درباره موضوعات این مسابقه سیاسی می‌گوید: این مسابقه تلاشی برای ایجاد گفت‌وگویی فرازبانی بین وبلاگستان‌های گوناگون است. هدف دیگر ما همزمان حمایت از وبلاگ‌نویسان در کشورهایی است که آزادی مطبوعات در آن‌ها با محدودیت روبرو است.

هیات داوران از میان کاندیداهایی که کاربران معرفی کرده‌اند، در هر زبان و هر رشته نامزدهای خود را معرفی می‌کند و همزمان در یک رای‌گیری عمومی که بین روزهای ۱۵ مارس تا ۱۴ آوریل برگزار می‌شود، برندگان کاربران مشخص می‌شوند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول