حمایت مالی و آموزشی از برگزیدگان رسانه های عاشورایی

مسابقات- دبیر مسابقه رسانه های عاشورایی آموزش حرفه ای به وبلاگ نویسان برگزیده در این مسابقه را بخشی از برنامه های دومین دوره این مسابقه عنوان کرد.

“مسعود جهانشاهی” در گفت و گو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» ضمن اعلام این خبر گفت: برگزیدگان سال گذشته را تحت حمایت های مالی قرار دادیم. امسال هم برای برگزیدگان چنین تصمیمی را گرفته ایم. اما یک کار دیگر نیز در دست بررسی است و آن هم دادن آموزش های حرفه ای به برگزیدگان این دوره از مسابقات است.

دبیر دومین مسابقه رسانه های عاشورایی استقبال از این مسابقه را نسبت به سال گذشته بسیار بهتر دانست و ادامه داد: با توجه به این که به دلیل حرکت به سمت تولید نرم افزار، بخش عکس را حذف کردیم، اما استقبال بسیار خوب بوده است.

جهانشاهی درباره تفاوت های اولین دوره و دومین دوره این مسابقه به خبرنگار ما گفت: به جز حذف بخش عکس، یک بخش ویژه هم به مسابقه اضافه شده است که “انقلاب اسلامی، امتداد قیام عاشورا” نام دارد و برای برگزیده این بخش هم جایزه ویژه ای در نظر گرفته ایم.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

هم چنین اختتامیه این مسابقه و اعلام برگزیدگان در هفته وحدت خواهد بود.

لازم به ذکر است این مسابقه به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته های وبلاگ، فتوبلاگ، پادکست و پایگاه های اینترنتی برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر به پایگاه دبیرخانه این مسابقه اینترنتی مراجعه کنید.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول