انتخاب های «بابز» اعلام شدند

مسابقات- منتخبین ششمین دوره مسابقه صدا و سیمای دولتی آلمان (دویچه وله) اعلام شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این مسابقه که از سال 2004 هر سال به انتخاب وبلاگ نویسان برگزیده می پردازد، در ششمین دوره خود وبلاگ های برگزیده از دیدگاه هیأت داوران و رأی دهندگان را اعلام کرد.

بر این اساس در بخش بهترین وبلاگ، وبلاگ «آق بهمن» توانست با کسب تنها 6 درصد آرا، رتبه سوم را کسب کند.

هم چنین در بخش بهترین پادکست، وبلاگ «رادیو کالو» با کسب 19درصد آرا توانست رتبه نخست را به نام خود کند.

در بخش ویژه تغییرات اقلیمی، وبلاگ «مهار بیابان زایی» با کسب 12درصد آرا سوم شد و در بخش گزارشگران بدون مرز، وبلاگ «ما روزنامه نگاریم» با کسب 9درصد آرا در رتبه سوم ایستاد.

در بخش بهترین وبلاگ های فارسی هم به ترتیب وبلاگ های «زندگی در بامیان» با کسب 39درصد، «مملکته داریم؟» با 21درصد، «پیاده رو»، «آنکس که نداند» و «یادداشت های دختر دستفروش مترو» با 6درصد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

علاوه بر این در لیست برگزیده هیأت داوران، وبلاگ «ما روزنامه نگاریم» در بخش گزارشگران بدون مرز و «مملکته داریم؟» در بخش بهترین وبلاگ های فارسی به چشم می خورند.

لازم به ذکر است لیست نامزدهای برگزیده برای رأی گیری عمومی نیز توسط هیأت داوران تنظیم شده بود.

داور بخش فارسی این جشنواره “فرناز سیفی” بوده که سوابق کیفری زیادی را در کارنامه خود دارد و هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کند.

با این حال به نظر می رسد عدم فراگیری این مسابقه در قشرهای مختلف وبلاگ نویسان از جمله وبلاگ نویسان مذهبی، دفاع مقدس و دیگر موضوعات وبلاگ های فارسی، سبب استقبال چشمگیری از این مسابقه از سوی وبلاگ نویسان فارسی نشد. به طوری که رقم شمارشگر وبلاگ های ثبت شده در این مسابقه از میان میلیون ها وبلاگ، عدد 18هزار را نمایش می دهد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول