«یادداشتی به تیم مدیریت» در قالب مسابقه وبلاگ نویسی

مدیریت سرویس دهنده میهن بلاگ و کلوب در نظر دارد اولین مسابقه وبلاگ نویسی سال ۸۹، ویژه کاربران را با موضوع «یادداشتی به تیم مدیریت» برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه، دو مطلب جداگانه هر کدام با موضوع یادداشتی به تیم مدیریت کلوب دات کام و یادداشتی به تیم مدیریت میهن بلاگ و یا یک مطلب با عنوان یادداشتی به تیم مدیریت ارسال نمایند.

به این اساس، هر کاربر می تواند حداکثر دو مطلب از یک وبلاگ، برای شرکت در مسابقه ارسال کند و حداکثر مطلب برای شرکت در مسابقه، ده سطر با فونت Tahoma  و اندازه ۱۰ اعلام شده است.

در گزارش دریافتی آمده است، استفاده از عبارات مناسب، روان نویسی، جذابیت و کشش مطالب، رعایت آیین نگارش، کوتاه و مختصر بودن، ارائه ایده نوین، انتقال مشکلات سایت و ارائه پیشنهاد و راهکار از ملاک های اصلی شرکت در مسابقه است.

شروع ثبت نام در مسابقه از 15 اردیبهشت الی اول خرداد ماه سال جاری می باشد و نتایج نهایی تا پایان خرداد ماه 89 اعلام خواهد شد.

کاربران کلوب دات کام که تمایل به شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی «یادداشتی به تیم مدیریت»  را دارند نسبت به ثبت وبلاگ در سایت میهن بلاگ، اقدام نمایند و داشتن وبلاگ در میهن بلاگ برای شرکت در مسابقه الزامی است.

بر اساس اعلام، به مناسبت پنج سال فعالیت سایت کلوب دات کام و میهن بلاگ، به ده برگزیده نخست این مسابقه، ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

همچنین از سوی برگزار کنندگان مسابقه به 100 نفر از شرکت کنندگان، اعتبار کوروبی به میزان ۱۲۰ هزار کوروب، فعال شدن تسهیلات ویژه کاربران در سایت کلوب دات کام به مدت سه ماه و حذف تبلیغات از وبلاگ برگزیده به مدت سه ماه تعلق می گیرد.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه مطالب خود را با موضوع فوق در وبلاگ میهن بلاگ خود قرار داده و آدرس مستقیم مطلب را  به نشانی پست الکترونیک mosabegheh@mihanblog.com ارسال نمایند .
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول