313هزار وبلاگ مهدوی تا نیمه شعبان

موسسه فرهنگی «سروش باران» به منظور گسترش و پویایی وبلاگ های مذهبی در فضای مجازی، طرح 313هزار وبلاگ مهدوی را اجرایی می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» شرایط شرکت در این طرح مطالعه و تکمیل یا ایجاد وبلاگ مخصوص در یکی از موضوعات دینی و مذهبی و به خصوص مهدویت، اتکا به منابع غنی، بهره گیری از ادبیات وبلاگ نویسی، تأثیرگذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا توسط وبلاگ نویسان اعلام شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این طرح وبلاگ نویسی، تا نیمه شعبان سال جاری می توانند با تکمیل فرم ثبت نام طراحی شده در وبلاگ این موسسه، در این طرح شرکت کنند تا در پایان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شود.

گفتنی است پیش از این، طرح 10هزار وبلاگ بسیجی به منظور ایجاد موج در فضای مجازی پیشنهاد شده بود که با عدم موفقیت رو به رو شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

  • برادران و دوستان! یا این ها نمی دانند 313هزار تا چند تاست یا ذره ای از وبلاگ و وبلاگ نویسی نمی دانند و شده اند متولی جشنواره های وبلاگ نویسی!

    • من که می‌دونم شما حسودی‌تون می‌شه

    • علی

      من هم با عباس موافقم.
      فکر نکنم کلا 300 هزار وبلاگ فعال در ایران باشه. حالا تعداد مذهبی ها رو بیا و جدا کن.

    • ایران با داشتن 700 هزار وبلاگ به ترتیب بعد از کشورهای ، آمریکا ، کره ، چین ، ژاپن ، فرانسه ، لهستان و کانادا در مکان نهم جهان قرار دارد و پرشین بلاگ با میزبانی بیش از 525 هزار وبلاگ در مکان سیزدهمین سرویس دهنده وبلاگ دنیا قرار دارد .
      به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری موج ، آمار تعداد وبلاگ در کشورهای مختلف جهان از آنجا که بسیاری از کاربران اینترنت ، در سرویس های وبلاگ خارجی نیز برای خود وبلاگ می سازند ، نمی توان به طور دقیق تعداد وبلاگ های موجود در یک کشور را محاسبه کرد اما با امارگیری از موتورهای جستجو و ترکیب این آمار با اطلاعات دیتا بیس های سرویس دهندگان وبلاگ می توان به ارقامی نسبتا دقیق دست یافت .
      در کشور استرالیا هم اکنون 20 هزار وبلاگ فعال وجود دارد . در بلژیک نزدیک به 100 هزار وبلاگ وجود دارد . البته این تعداد به دلیل جدایی دو بخش فرانسوی و هلندی کمی متفاوت است .
      بوسنی و هرزگوین با 3 هزار وبلاگ ، برونئی با 3 هزار ، کانادا قریب به 700 هزار وبلاگ که این آمار نیز به دلیل گوناگونی شدید ملیت ها در این کشور اندکی متفاوت است ، چین نزدیک به 6 میلیون وبلاگ ، کرواسی 50 هزار وبلاگ ، جمهوری چک 10 هزار وبلاگ ، دانمارک 15 هزار وبلاگ ، فنلاند 100 هزار وبلاگ ، فرانسه 5/3 میلیون وبلاگ البته مدتی قبل بیزنس ویک این تعداد را 3 میلیون عدد اعلام کرده بود که به دلیل تفاوت در نحوه آمار گیری است ، آلمان 300 هزار وبلاگ ، یونان 5 هزار وبلاگ ، هند 100 هزار وبلاگ که آمار مجله فایننشیال اکسپرس هم در همین حدود است ، ایران 700 هزار وبلاگ که البته همه ی این وبلاگ ها فعال نیست اند و تعداد آنهایی که هر چند رو یکبار آپ دیت می شوند در حدود 400 هزار عدد است . 520 هزار عدد از این تعداد مربوط به پرشین بلاگ ، 55 هزار مربوط به بلاگفا ، 20 هزار عدد میهن بلاگ ، 7 هزار مربوط به پارسی بلاگ و بقیه متفرقه است ، ایرلند 75 هزار وبلاگ ، اسرائیل 100 هزار وبلاگ ، ایتالیا 250 هزار وبلاگ ، ژاپن در حدود 5/5 میلیون وبلاگ که البته روز به روز نیز بیشتر می شود ، مالزی 20 هزار وبلاگ ، هلند 600 هزار وبلاگ ، فیلیپین 75 هزار ، لهستان 5/1 میلیون وبلاگ ، روسیه 400 هزار وبلاگ ، کره جنوبی در حدود 20 میلیون وبلاگ ، اسپانیا 5/1 میلیون وبلاگ ، اکراین 50 هزار وبلاگ ، انگلیس 5/2 میلیون وبلاگ البته بسیاری از مردم این کشور در خارج از انگلیس وبلاگ دارند که نمی توان تعداد دقیق آنها را مشخص کرد ، آمریکا 40 میلیون وبلاگ .
      در تقسیم بندی دیگر که بر اساس سایت های ارائه دهنده سرویس وبلاگ تنظیم شده ، سایت Xanga با داشتن 40 میلیون کاربر وبلاگ ، myspace با 30 میلیون ، msn space 18 میلیون کاربر ، Blogger با 15 میلیون کاربر ، cyworld با 13 میلیون کاربر ، sixapart با 11 میلیون کاربر ، PLANET با 6 میلیون کاربر ، Yahoo blogs korea با 3 میلیون کاربر و در مکان سیزدهم جهان هم پرشین بلاگ با 525 هزار کاربر قرار دارد.
      313هزاريعني313ضربدر1000 آقا ميشه اگه بخواهيم

  • مجید

    می شود و می توانیم
    انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول