برگزاری دومین دوره آموزشی در مدرسه علمیه خواهران تهران

دومین دوره آموزش وبلاگ نویسی و استفاده از تاکتیک های جنگ نرم در رسانه و تاثیر رنگ و گرافیک در انتقال پیام با عنوان “هر طلبه مسلمان، یک رسانه” در مدرسه علمیه علمیه حضرت زینب کبری (س) برگزار خواهد شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» فاطمه قرائتی،‌ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) در گفت و گو با خبرگزاری رسا از برگزاری دومین دوره آموزش وبلاگ نویسی در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی گفت: دومین دوره آموزش وبلاگ نویسی و استفاده از تاکتیک های جنگ نرم در رسانه و تاثیر رنگ و گرافیک در انتقال پیام با عنوان هر طلبه مسلمان، یک رسانه بعد از ماه مبارک رمضان در 10 جلسه با هدف ارتقاء سطح علمی طلاب و آشنایی با علوم روز همچون رایانه و وبلاگ نویسی و جنگ نرم با حضور راهله آجودانی، مدیر اجرایی خبرگزاری وحدت برگزار خواهد شد.

قرائتی یادآور شد: شرکت در این کلاس‌ها برای عموم آزاد است. علاقه مندان به شرکت در این کلاس‌ها می توانند برای نام‌نویسی به مدرسه علمیه زینب کبری واقع در خیابان شهید مجید افشاری کوچه شهید جعفری پلاک 22 همه روزه از ساعت 8 تا 14 مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22978297 و پیش شماره 021 تماس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: دوره اول این کلاس‌ها که از 20 تیر ماه با عنوان هر قلم یک اسلحه با حضور 25 طلبه و دانشجو در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) آغاز به کار شده بود با برگزاری آزمون عملی،13 مرداد به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول