بیانیه «مجمع فعالان سایبری خراسان» پیرامون روز قدس

مجمع فعالان سایبری استان خراسان با صدور بیانیه‌ای از ملت ایران دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام با مسلمانان سراسر جهان حضوری گسترده داشته باشند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان فرا رسید. روزی که به فرموده خمینی کبیر روز خروش ملت های مستضعف و ستم کشیده در برابر مستکبران وزورگویان عالم خواهد بود.

حوادث رخ داده در سال های اخیر، از جمله جنگ ۳۳ روزه لبنان و مقاومت قهرمانانه‌ی حزب الله و جنگ۲۲ روزه غزه و حوادث بعد از آن ، ماهیت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را هر چه بیش از پیش برای همگان آشکار ساخته است. هر از گاهی مذاکرات یک جانبه‌ی پیشنهادی غرب یا بی نتیجه پایان می پذیرد و یا با خشم ملت دربند و آواره فلسطین مواجه شده و لاجرم شکست می خورد. و همه اتفاقات حرف امام خمینی را در ذهن تداعی میند که “اسرائیل باید از بین برود”.

امسال نیز بار دیگر ملت سربلند ایران اسلامی در کنار برادران خود در سایر کشورهای مسلمان، روز قدس را بزرگ شمرده و فریاد دادخوهی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

مجمع فعالان سایبری خراسان هم بر اساس وظیفه ی دینی و اسلامی خود و با توجه به نقش حساس انعکاس حقایق در فضای مجازی و توجه به بعد رسانه ای راه پیمایی عظیم روز قدس، هم پای مردم در صحنه حاضر خواهند شد و به سهم خود برای رسیدن به آزادی فلسطین و اعتلای مسلمانان جهان تلاش خواهند کرد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول