«شهرداری تهران» هم صاحب انجمن وبلاگ‌نویسان شد

به همت اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران، مدیر بیش از یکصد وبلاگ فعال در حوزه شهری روز دوشنبه با هدف توسعه فعالیت در حوزه شهری، انجمن وبلاگ نویسان شهرداری را راه اندازی کردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مدیران بیش از یکصد وبلاک فعال در حوزه شهری گردهم آمدند تا با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به هم‌افزایی درحوزه فرهنگ شهرنشینی اولین انجمن وبلاگ‌نویسان حوزه شهری را راه‌اندازی کنند.

در این نشست جواد افتاده کارشناس ارتباطات مجازی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی گفت: ایران سهم و رتبه بسیار مناسبی را در بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: درحوزه شهری و ترویج فرهنگ شهرنشینی که در چند سال اخیر به همت شهرداری تهران بخوبی به آن پرداخته شده باید از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بخوبی استفاده شود و با توجه به اقبالی که این مجموعه‌ها در کشور دارد مسلما یکی از برترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای ترویج این فرهنگ است.

درادامه این جلسه اعضا با برشمردن چگونگی تشکیل انجمن و راهکارهای قانونی آن بر ضرورت آموزش اعضا تاکید و قرارشد تا جلسات انجمن بطور ماهانه برگزار شود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول