آغاز به کار آزمایشی «شیعه کلاب» و «شیعه بلاگرز»

وحید دیانی، مدیر «کانون وبلاگ نویسان مذهبی» در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت مجموعه خود، از آغاز دو طرح «شیعه کلاب» و «شیعه بلاگرز» خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» جشن تولد چهار سالگی انجمن‌های گفت‌وگوی «کانون وبلاگ نویسان مذهبی» با حضور مشاورین فنی و فکری این سایت و حجت الاسلام طرزی، قاضی ویژه دادگاه جرایم رایانه‌ای برگزار شد.

در این جشن وحید دیانی، مدیر این کانون از آغاز به کار آزمایشی دو پروژه جدید جامعه مجازی شیعیان با عنوان «شیعه کلاب» و «شیعه بلاگرز» خبر داد.

دیانی در این باره گفت: در این مرحله تنها تیم های مدیریت، فنی، مشاور و تعدادی از اعضای منتخب کانون امکان تست این دو مجموعه را خواهند داشت و به محض آمادگی تمامی جوانب، این سایت برای عموم کاربران فعال می‌شود.

گفتنی است کانون وبلاگ نویسان مذهبی در روز عید غدیر سال 1385 با هدف ایجاد محیط گفت‌وگو برای وبلاگ‌نویسان مذهبی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از 6هزار عضو ثبت شده، در حال ورود به پنجمین سال فعالیت خود است.
انتهای پیام/.

۲ comments

  • با سلام
    شبکه اجتماعی شیعیان،خبر فوق را تکذیب می نماید.
    وبسایت جامعه مجازی شیعیان (شیعه کلاب) هیچ نوع وابستگی به کانون وبلاگنویسان مذهبی ندارد و توسط تیم دیگری پشتیبانی می گردد.
    سایت شیعه کلاب راه اندازی شده و دسترسیو ثبت نام و فعالیت در شبکه برای عموم آزاد است.
    لذا خواهشمند است پس از پیگیری ،خبر را تصحیح نمایید.

    • پاسخ وبلاگ نیوز:
      سلام
      خبر مذکور از اظهارات مدیر کانون وبلاگ نویسان مذهبی تنظیم شده است و وبلاگ نیوز صحت آن را قائم به شخص مدیر آن مجموعه می داند. زیرا این طور که پیداست مجموعه مورد نظر این کانون با مجموعه شما متفاوت بوده و تنها در نام تشابه دارد.
      لذا در صورت تمایل موضوع را از کانون وبلاگ نویسان مذهبی پیگیری فرمایید.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول