اولين نشست «حماسه سازان سايبري جنگ نرم» برگزار می‌شود

مركز مطالعات وزارت كشور با حماسه سازان فضاي مجازي درحماسه 9 دي نشست هم انديشي برگزار مي كند.

به گزارش  «وبلاگ نیوز» به نقل از مركز مطالعات وزارت كشور، فضاي مجازي يكي از عرصه‌هايي است كه دشمنان تلاش داشتند با تبديل آن به نقطه ضعف نظام از آن براي سكوي براندازي استفاده كنند؛ اما اين فضا با حركت غرور انگيز دانشجويان و جوانان تبديل به يك فرصت براي مقابله با جنگ رواني و توطئه‌هاي فتنه گران داخلي و خارجي شد و چهره سياه و ددمنشانه آنان را كه در وراي انقلاب تويتري آرميده بود را هويدا كنند.

از اين رو وبلاگ نويسان ارزشي كه بايد نام آنان را در اين هشت ماه دفاع مقدس جزو مجاهدان مجازي ناميد، حماسه‌هايي را خلق كردند كه استراتژيست‌هاي آمريكايي از آن در حيرت ماندند.

در حالي كه در اين جنگ سايبري، استراتژيست‌هاي آمريكايي در شبكه‌هاي يوتيوب، تويتر، فيس بوك و گوگل هر روز از سوژه اي دروغ پرده بر مي داشتند، حماسه سازان جوان با بصيرتي كه از مولا و مقتداي خويش حضرت آيت الله خامنه اي درك كرده بودند با تحليل‌هاي روشنگر خود و با گلوله‌هاي گداخته صفر و يك سوژه‌ها و عمليات‌هاي رواني دشمن قبل از اينكه عمري يك روزه يابد را ناكار مي‌كردند.

وبلاگ نويسان ارزشمند و ولايت مدار كه در اين عرصه بسان پدران و برادران خود در طول هشت سال دفاع مقدس بدون هيچ چشم‌داشت مادي و به صورت گمنام مي جنگيدند، امروزه به قدرتي دست يافته اند كه مي توانند در عرصه هاي سياست خارجي نه تنها به نقش آفريني بپردازند بلكه در عرصه بين الملل به كمكمظلومان بپردازند.

از اين رو مركز مطالعات وزارت كشور كه در روزهاي گذشته نشست‌هاي تخصصي‌اي را با موضوع نهم دي برگزار كرده است بر خود فرض مي داند در نشستي مشترك با حماسه سازان فضاي مجازي با حضور صاحبنظران، اين قدرت ناشناخته را مورد تحليل و بررسي قرار دهد.

دبير خانه نشست‌هاي تخصصي نهم دي با آدرس markaz444@yahoo. Com آماده دريافت نظرات و پيشنهادات حماسه سازان فضاي مجازي است.

مركز مطالعات وزارت كشور با تشكيل نشست‌هاي تخصصي با حضور انديشمندان حوزه و دانشگاه ‌و مسئولان از روز 20 آذر‌ماه تا 9 ديماه به تبيين و بررسي اين حماسه ملي مي‌پردازد و با حماسه سازان فضاي مجازي درحماسه 9 دي نشست هم انديشي اولين نشست را برگزار مي كند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول