وبلاگ‌نويسان بسيجي تيربارچي جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب گفت: وبلاگ‌نويسان بسيجي همانند تيربارچي و تخريب‌چي در جنگ نرم نقش‌آفريني مي‌كنند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» به نقل از فارس، مهدي مهدوي‌نژاد سه‌شنبه شب در مراسم جشنواره وبلاگ نويسي بسيجي با گراميدشت ايام‌الله دهه فجر گفت: امروز در صحنه‌اي قرار گرفته‌ايد كه دنيا در آن با تمام وجود در برابر شما ايستاده است.

وي افزود: صعود شما به سوي قله‌هاي ارزش بالاي انساني است و امروزه افول دشمنان را با چشمانمان مي‌بينيم و خدا را بر اين نعمت بزرگ شاكريم.

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب تصريح كرد: شما به عنوان صف شكنان اين جبهه بايد تهديدهاي مقابل شما را شناسايي كنيد و ماموريت‌هاي خود را در برابر آن پيدا كنيد.

مهدوي‌نژاد گفت: ماموريت‌هايي كه امروزه ما بايد انجام دهيم شروع شده است و به ماموريت‌هايي كه در راستاي اين تهديد است، بايد توجه ويژه‌اي صورت گيرد.

وي با اشاره به اينكه اين جبهه شرايط بسيار دشواري دارد، بيان داشت: اين جبهه تفاوت زيادي با جبهه ديروز دارد.

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب تصريح كرد: جبهه ديروز زمين، هوا و دريا صحنه اصلي جنگ بود و امروز فضاي ذهني جامعه فضاهاي جبهه جنگ تشكيل داده است.

مهدوي‌نژاد افزود: زمين و هوا مشخص است اما فضاي ذهني افراد و اقداماتي كه در زمينه جنگ نرم انجام مي‌دهند، نامشخص است.

وي ادامه داد: دشمنان فكر مي‌كنند برگ‌هاي برنده در فضاي نرم در دست آنهاست، همانطور كه ديروز هم فكر نمي‌كردند كسي با دست خالي در برابر رژيم شاهنشاهي بايستد و پيروز شود.

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب با بيان اينكه آنها اعتقاد دارند كه تمام عرصه‌هاي نرم در دست آنهاست و در فضاي سايبري سير موفقي را طي مي‌كنند، تصريح كرد: به يكباره مي‌بينند كشوري چون مصر و تونس از درون مي‌شكند و غافلگير مي‌شوند كه چرا همه اين فضاها در دست آنهاست ولي يكدفعه حركت مردمي در ميدان التحرير آغاز مي‌شود.

مهدوي‌نژاد اذعان داشت: ميان سلاح دست آنها با سلاح دست ما مبنايي متفاوت وجود دارد و آنها در بعد امنيتي در راستاي تجزيه‌طلبي تلاش مي‌كنند و ولي به يكباره از درون مي‌شكنند.

وي بيان داشت: برگ برنده در دست كساني است كه حرف ارزشي و نو دارند و اگر در فضاي تهديد سخت ديروز توانستيم بايستيم در اين فضاي جنگ نرم هم بسيار توانمندتر از آنها هستيم و سابقه ديرينه‌اي داريم.

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب با بيان اينكه اگر ما حرف محكمي نداشته باشيم عكس اين اتفاق ممكن است رخ دهد، بيان داشت: زماني كه برخي از مسئولان به فكر ساخت و ساز كشور بودند ناخداي كشور به عنوان ديده‌بان اين اقدام مي‌گفت شبيخون فرهنگي و ناتوي فرهنگي، كه همه مي‌گفتند چيزي را مشاهده نمي‌كنيم و در سال 76 چنيني اتفاقي را ديدند.

مهدوي‌نژاد در پايان خاطرنشان كرد: امروزه نام شما به عنوان همان تخريبچي‌ها و تيربارچي‌هاي جنگ در تابلوي جنگ نرم نوشته و ثبت شده است.

گفتنی است در مراسمی که سه‌شنبه شب به همت سپاه علی‌بن ابیطالب (ع) در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، جشنواره وبلاگ نویسان بسیجی به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور بسیجیان وبلاگ نویس، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استان قم برگزار شد از ۱۴ نفر از وبلاگ نویسان بسیجی با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه‌ای تجلیل شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با چالش‌های موجود در جنگ نرم و همچنین راه‌های مقابله با آن آشنا شدند و حسن طاهری از کارشناسان امور رسانه پیرامون این بحث به سخنرانی پرداخت و بر کسب آموزش‌های لازم برای ورود به عرصه جنگ نرم تاکید کرد.

انتهای پیام/.

  • یه مشت حرف مفت و کلی زده شده همین! آفایون بهترن توی جنگ نظامی و سخت حرق بزنن . چیزی رو که نمی دونی مجبور نیستی دربارش حرف بزنی برادر سردار

    • بسم الله الرحمن الرحیم

      باید توجه کرد که در گذشته فضای مذهبی کاملا برای افراد جامعه توجیح نشده و بعضی از افراد که بسیجیان عزیز را می بینند فکر می کنند که با یکسری افراد خشک و بدون روح و عاطفه در ارتباطند .
      باید فضای اسلام کاملا به جامعه شناسانده شود تا دیگر بعضی از جوانان از این موضوع گریزان نباشند . دشمن فعالیت زیادی کرده ولی به حول قوه الهی و با ایمانی که در جوانان ما وجود دارد اگر بخواهیم می توانیم در هر فضایی پیروز باشیم

  • بهادر

    زرشککککککککککککک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول