تمدید یک ماه مسابقه وبلاگ نویسی «کلام نور»

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت از تمدید فرصت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور تا پایان اسفند ماه 89 خبر داد.

عبدالله عارفی پور در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» در رشت، گفت: نخستین مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور با محوریت قرآن کریم در سطح آموزشکده های فنی و حرفه ای و مراکز تربیت معلم استان گیلان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کلیه دانشجویان وبلاگ نویس می توانند با درج یادداشت مرتبط با موضوع قرآنی در وبلاگ شخصی خود، در این مسابقه شرکت نمایند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت، با اشاره به تمدید یک ماه فرصت شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی کلام نور، خاطرنشان کرد: فرصت شرکت در این مسابقه وبلاگ نویسی تا پایان اسفند ماه 89 تمدید شد.

عارفی پور، با بیان اینکه بیش از 50 وبلاگ نویس در مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور شرکت کرده اند، بیان کرد: در مدت زمان شرکت در مسابقه بیش از 850 نفر از سایت جشنواره بازدید به عمل آورده اند.

وی، در ادامه با بیان اینکه به سه نفر از برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی جوایز نفیسی اهدا می شود، تاکید کرد: لوح تقدیر، تندیس جشنواره، سکه طلا و کارت هدیه از جوایز مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت، اذعان داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت اینترنتی مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور مراجعه نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول