سومين نشست مركز توسعه وبلاگ‌نويسی دينی در بيرجند برگزار شد

سومين نشست مركز توسعه وبلاگ‌نويسی دينی 14 اسفندماه ويژه بانوان در مؤسسه قرآن و عترت ثقلين شهرستان بيرجند برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ايكنا، اين نشست دينی و قرآنی با هدف طرح‌ريزی ماهيت وبلاگ‌های دينی در محل مؤسسه قرآن و عترت ثقلين بيرجند برگزار شد.

اين نشست دينی روز گذشته، شنبه، 14 اسفندماه ساعت 14:30 با حضور مسئول دبيرخانه كميته ساماندهی فضای مجازی و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و كليه معاونان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلين بيرجند برگزار شد.

«سعيد كسرائی‌نيا»، مسئول كميته ساماندهی فضای مجازی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در اين مراسم پس از جمع‌بندی مباحث مطرح شده از جمله اهداف وبلاگ‌نويسی دينی را توسعه و ترويج باورهای دينی، استفاده بهينه از فضای مجازی، مقابله با جنگ نرم، توسعه مهارت‌های دينی و انعكاس هنرمندانه، پاسخگويی به مباحث سياسی، هدايت وبلاگ‌نويسان در حوزه دين، تزريق محتوا به وبلاگ‌نويسان حوزه دين، تشويق فعالان در عرصه وبلاگ‌نويسی دينی، جذب و ساماندهی وبلاگ‌نويسان، نظارت بر توليد و توسعه كمی و كيفی وبلاگ‌نويسی را در استان برشمرد.

وی در ادامه از جمله موضوعات قابل مطرح در وبلاگ‌نويسی دينی را احكام و مراجع تقليد، سخنان بزرگان دين و احاديث، ولايت و مهدويت، ادعيه و زيارات، داستان‌های قرآنی، اهل‌بيت(ع) و اماكن مذهبی، اصول و فروع دين، علوم‌قرآنی، شهدا و ارزش آفرينان و بخش آزاد بيان كرد.

لازم به ذكر است در اين جلسه مقرر شد تا اين شاخه‌ها در معاونت تحقيقات و پژوهش به‌صورت كارشناسی و نتيجه آن جهت تصويب به شورای مركزی ارائه شود.

همچنين در ادامه اهداف و مديريت‌های هر يك از معاونان اين طرح را در حوزه معاونت اداری و نيروی انسانی با مشورت ديگر معاونان چارت كامل مركز طراحی و جهت تصويب به شورا ارئه شود.

يادآوری می‌شود در اين نشست «ذوالفقاری» به‌عنوان سرپرست معاونت آموزش و «عباسی» با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت نظارت و ارزيابی انتخاب شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول