راه اندازی پایگاه اینترنتی مجمع وبلاگ‌نویسان ارزشی گیلان

مدیر روابط عمومی مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان خبر داد.

سبحان نعمت پور در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» در رشت، اظهار داشت: با تشکیل شورای مرکزی مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان، برنامه ای برای تشکیل سایت این مجمع با هدف انتشار اخبار و فعالیت های مجمع و همچنین چگونگی ارتباط با اعضا صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان، با اشاره به اینکه از دیگر اهداف راه اندازی سایت مجمع وبلاگ نویسان ارزشی، استفاده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربران برای برنامه ریزی نشست های مجمع است، تصریح کرد: با تلاش اعضای گروه، این پایگاه اطلاع رسانی در روز 30 اردیبهشت سال جاری و همزمان با سومین گردهمایی اعضای مجمع افتتاح شد.

نعمت پور با بیان اینکه سایت مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان در نظر دارد با اطلاع رسانی اخبار مجمع و ایجاد هم افزایی علمی، محتوایی و فنی در بین اعضا در جهت هم نوایی برای اتخاذ موضع واحد در مواقع حساس کمک کند، بیان داشت: همچنین این پایگاه اینترنتی با قرار دادن آموزش های لازم برای وبلاگ نویسان و قرار دادن ابزار های وبلاگ نویسی و طراحی(قالب وبلاگ، ابزارهای طراحی و …)، به سوی پیشرفت هر چه بهتر وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی نویس گیلان، قدم بردارد.

وی با اشاره به اینکه مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان، هم اکنون با داشتن بیش از 100 عضو وبلاگ نویس و طراح ارزشی فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: تعداد زیاد دیگری از وبلاگ نویسان نیز ابراز تمایل کرده اند که در جلسات آینده مجمع حضور به عمل آورند.

مدیر روابط عمومی مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان، تاکید کرد: جلسات مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی استان به صورت فصلی انجام می شود.

وی به برنامه های آینده مجمع اشاره و بیان کرد: اعضای شورای مرکزی مجمع در حال تصمیم گیری برای برگزاری اردوهای تفریحی برای وبلاگ نویسان ارزشی گیلان هستند که در صورت قطعی بودن، از طریق سایت مجمع اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای بازدید از سایت مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان، اینجا را کلیک نمایند.

انتهای پیام/.

One comment

  • شعبانپور

    پس بگو شيريني واسه چي بود!سايت جديد مبارك 🙂
    اينور شرق گيلان املش وبلاگنويساي خوبي داره،رودسر هم هست،ولي خيليها از فعاليتهاي شما خبر ندارند اونهم بخاطر تبليغ كمتونه!
    نصب تابلوي تبليغاتي درشهرهاي استان،عضو گيري در سايتتون(گرفتن شماره و ايميل هماهنگ كردن جلسات بعدي)بررسي وبلاگهاي اعضا،اهداف و انتخاب يك نماينده از هرشهر به عنوان مسئول هماهنگي وبلاگي اون شهر،برگزاري اردو و مسابقات وبلاگنويسي،بهترين كارهايه كه ميتونه به عملكردتون سرعت ببخشه!
    بعد نهادتون بايد اينقدر قدرت داشته باشه كه از وبلاگنويسان واقعا خوب استان حمايت كنه،درغير اين صورت من به آقاي نعمت پور نميگم به همه دارم ميگم:
    بزرگترين مشكل ما،پراكندگي وبلاگنويسان استانه،اگه كسي نتونه اين جمع رو به يك مسيري هدايت نكنه مطمئنا تلاشتون بيهوده خواهد بود.در آخر از مسئولان اين كار به ويژه آقاي نعمت پور كمال تشكر دارم؛
    خسته نباشيد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول