11میلیون خانوار ایرانی رسما با فضای مجازی ارتباط دارند

مراسم اختتامیه اولین جشنواره وبلاگ نویسی “اسوه صبر” همزمان با ولادت امام حسین(ع) و روز قلم در تالار اندیشه مشکین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از اردبیل، برای این جشنواره 90 اثر از اقصی نقاط کشور ارسال شده بود که هیأت داوران با بررسی تمامی آثار، 10 وبلاگ برتر را انتخاب و از مدیران این وبلاگ ها تجلیل به عمل آوردند.

داود رضایی دبیر جشنواره، با اعلام این خبر در مراسم اختتامیه افزود: این جشنواره از پنجم اردیبهشت ماه آغاز و تا 30 خرداد ماه سال جاری ادامه داشت که در این مدت بیش از 90 وبلاگ در جشنواره شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: وبلاگ های شرکت کننده در این جشنواره در 3محور طراحی، فنی و محتوایی مورد داوری قرار گرفت و 10 وبلاگ برتر انتخاب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ستوده مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم از فعالیت 68هزار ابزار فضای مجازی علیه اسلام خبر داد و تشریح کرد: از این تعداد 3هزار سایت و شبکه علیه تشیع تبلیغات ویژه دارند.

وی ادامه داد: 16 میلیون خانوار در ایران زندگی می کنند که 11 میلیون آن رسما با فضای مجازی ارتباط دارند. لذا امروزه آشنایی با فضای مجازی همانند یادگیری تیراندازی و اسب سواری که مورد سفارش ائمه هست، توصیه می شود.

گفتنی است در این جشنواره امیر نوری از استان البرز نفر اول، يوسف دژكام از مشگين شهر نفر دوم و مهدي شعبان از بروجرد نفر سوم انتخاب شدند.

علاوه بر این فاطمه نعمت پور، شهريار اذري (مشکین شهر)، فريده شفيقي (بجنورد)، رحمان نجفي (زنجان)، توحید مهدوی علی بابالو (اردبیل)، سيدجعفر فاطمی نوش ابادي (کاشان) و ابراهيم محمود زاده (بیجار) به ترتیب نفرات چهارم تا دهم این جشنواره انتخاب شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول