«علیاء ماجده المهدی» عضو سازمان امنیت حُسنی مبارک بوده است

چندی پیش “علیا ماجده المهدی” وبلاگ‌نویس زن مصری عکس عریان خود را در وبلاگ خود منتشر کرده بود که رسانه‌های غربی با استقبال از این اقدام، آن را “انقلاب در جهان عرب” نامیدند و مخالفان انقلاب مردمی مصر و حامیان دیکتاتور سابق این کشور نیز در یک ادعای مضحک مدعی شدند که انقلابیون مصر برای فراهم شدن آزادی‌های جنسی به خیابان‌ها آمده‌اند!

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از تریبون مستضعفین، درحالی سوء استفاده‌کنندگان از این اقدام ضداخلاقی تلاش دارند این اقدام را با فضای سیاسی و انقلاب مردمی مردم مصر پیوند دهند که این دختر وبلاگ‌نویس در مصاحبه با سی‌ان‌ان علت انتشار عکس برهنه خود را توضیح داده است که بیش از هرچیز مشکلات روانی این دختر را نشان می‌دهد.

این دختر وبلاگ‌نویس که در این مصاحبه به صراحت به رابطه جنسی خود با مردی ۴۰ ساله در سن ۱۸ سالگی و رابطه دوستی با پسری به اسم کریم عامر اعتراف کرده در بیان اعتقادات خود نیز گفته است: من عقیده ندارم که باید تنها از طریق ازدواج بچه‌دار شویم!

علیا ماجده المهدی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل سیاسی برای عکس برهنه گرفتن داشته گفته است من هیچ وقت به سیاست علاقه نداشتم و عضویتش را در جنبش ۶ آوریل مصر نیز رد کرده است.

در همین رابطه نیز طالرق الخولی سخنگوی جنبش ۶ آوریل مصر، عضویت علیاء و دوست پسرش را در این گروه رد و عنوان کرده است: علیاء عضو سازمان امنیت نظام سابق مصر بوده و اکنون درصدد تخریب جوانان جنبش ۶ آوریل در میان مردم است.

این اظهارات درحالی مطرح می‌شود که رسانه‌های غربی در چند روز اخیر تلاش کرده‌اند این دختر مصری را به عنوان یکی از انقلابیون مصر معرفی کنند و این اقدام را بهانه‌ای برای تخریب و سیاه‌نمایی علیه اهداف معنوی و اسلامی انقلاب مردمی مصر معرفی کرده و آن را فرصتی برای انحراف افکار عمومی از توجه به بیداری اسلامی کشورهای منطقه قرار دهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول