آغاز جنبش «کامنت‌گذاری» در وبلاگ‌های آلوده سیاسی و اخلاقی

دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس گفت: به منظور مقابله نرم با سايت‌ها و وبلاگ‌هاي آلوده در حوزه‌هاي سياسي، اخلاقي و ديني، ستاد امر به معروف و نهي از منكر جنبش “كامنت‌گذاري پاک” را ايجاد مي‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنويس در گفت‌وگو با ايسنا ادامه داد: در نتيجه فعاليت سايت‌هاي ضدانقلاب و ضدديني فضاهاي آلوده‌اي ايجاد شده كه مقابله جدي را مي‌طلبد.

وي با اشاره به نقش اساسي فضاي مجازي و رسانه‌هاي ديجيتال در عصر حاضر گفت: در راستاي مبارزه نرم با فعاليت‌هاي سايت‌هاي آلوده، ستاد امر به معروف پس از اطلاع‌رساني، علاقه‌مندان را شناسايي و ساماندهي مي‌كند.

وي با بيان اين‌كه اين طرح در مرحله شناسايي قرار دارد، افزود: پس از جذب نيرو آموزش‌هاي لازم در زمينه فناوري و بعد محتوايي به متقاضيان ارايه مي‌شود و پس از آن اين گروه با اهرم نظارتي و پايشي آغاز به كار مي‌كنند.

دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس خاطرنشان كرد: براي اجراي اين طرح 100 نفر در شيراز و 900 نفر در شهرستان‌هاي ديگر استان به كار گرفته مي‌شوند و با برنامه‌ريزي انجام شده تا پايان سال 300 هزار پست كامنت خواهيم داشت.

وي تصريح كرد: اگر در مقابل يك وبلاگ غيراخلاقي چند بار كامنت‌ ايجاد شود، خواه‌ناخواه تاثير آن به مراتب كمرنگ مي‌شود.

وي با تاكيد بر ضرورت وب‌گردي پاك اظهار كرد: مخاطبان اصلي فضاي مجازي را مسوولان، خانواده‌ها و كاربران اينترنت كه عموما قشر جوان هستند، تشكيل مي‌دهند. فضاي اينترنت هم تهديد است و هم فرصت و مسئولان با تخصيص اعتبار و حمايت‌هاي ويژه مي‌توانند از اين تهديد يك فرصت بالنده بسازند.

خوشنويس خاطرنشان كرد: خانواده‌ها نبايد در برابر فضاي اينترنت بي‌خيال باشند و بين خود و فرزندان‌شان ديوار ايجاد كنند؛ چراكه اگر اين فضا را جدي نگيرند حجم تهديدها بيشتر مي‌شود.

وي با هشدار به كاربران جوان اينترنت گفت: كاربران به ويژه جوانان بايد مواظب وب‌گردي آلوده باشند؛ چراكه يكي از آلودگي‌ها جاذبه‌هاي جنسي كاذب است و خيلي از مسائل را قرباني مي‌كند.

وي افزود: ايجاد شبهات ديني، ترويج عرفان‌هاي وارداتي و منسوخ، سايت‌هاي سياسي آلوده كه دستاوردهاي انقلاب را زير سووال مي‌برد، از ديگر آلودگي‌هاي فضاي مجازي است.

دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس افزود: آلودگي‌ها در تمام محورهاي مجازي جوانان را تهديد مي‌كند و آن‌ها بايد با سپر وارد فضاي مجازي شوند.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول