گوگل موتور جست‌وجو نیست؛ یک ابزار «جاسوسی» است

سردار احمدی مقدم فرمانده انتظامی ناجا گفت: استفاده از اینترنت ملی به معنای قطع ارتباط با جهان نیست و ما به تعاملات خود در سطح جهاني ادامه می‌دهیم.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، فرمانده انتظامی ناجا امروز، سه شنبه 20 دی 90 در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایلنا در مورد ملي شدن اينترنت در كشور، با بيان اين مطلب تاكيد كرد: نباید مرکز اطلاعات رایانه‌ای ما در خارج از کشور باشد؛ خودمان می‌توانیم این مراکز را در داخل کشور داشته باشیم؛ باید اتصالاتمان هم از جایي امن صورت گیرد تا شاهد خرابکاری نباشیم.

اسماعيل احمدي‌مقدم تاكيد كرد: وقتي كه اطلاعات مورد نياز خود را در اينترنت جهاني جستجو مي‌كنيم، در واقع رد پايي از اطلاعات شخصي خود برجاي مي‌گذاريم.

وي در همين حال با ياد كردن از سايت گوگل، گفت: گوگل موتور جستجو نیست بلکه ابزار جاسوسی است.

فرمانده انتظامی ناجا افزود: حفاظت از اطلاعات مردم امری‌ست متداول و اطلاعات داخلی و درون کشور نبايد مورد سوء‌استفاده دشمنان قرار گیرد.

احمدي مقدم ادامه داد: اینترنت ملی در حفظ اطلاعات کشور و امنیت مردم بسیار موثر است، چه بسا تعدادی از کشورها همچون کره جنوبی هم از اینترنت ملی استفاده می‌کنند؛ این موضوع گامي مهم است تا درون کشور خدمات را به مردم انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه در مورد موضوع اینترنت ملی وزیر کشور باید شرح بيشتري دهد، اظهار داشت: ما همچون سایر کشورها شبکه‌های اینترنت‌ از نوع محدود گسترده و نیمه‌گسترده داریم در نیروی انتظامی هم نیز به همین صورت است.

احمدي مقدم گفت: ملي شدن اينترنت مي‌تواند در صنعت آي‌تي سهمی مناسب در تولید ناخالص ملی داشته باشد و اين امر پیشرفت کشور را هم در پي خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول