سومين جشنواره وبلاگ‌نويسي كهگيلويه و بويراحمد به كار خود پايان داد

مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فعالان عرصه مجازی و وبلاگ نویسان استان در یاسوج صبح امروز برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از شبکه خبر دانشجو، خيرالله حسن پور، معاون فرهنگي سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد در اين آيين از راه اندازي 28 وبلاگ و وب سايت در حوزه فرهنگي بسيج خبر داد و گفت: در اين راستا 3200 نفر وبلاگ نويس و فعال رسانه اي در حوزه امنيت،‌ اينترنت عمليات رسانه اي و برنامه هاي فرهنگي و تبليغي مشغول فعاليت هستند.

وي به حضور منسجم و یک پارچه نیروهای متعهد در عرصه فضای مجازی و افزایش محتوای ارزشی و اسلامی اشاره کرد و گفت: در این جشنواره بیش از صد وبلاگ به بخش پاياني جشنواره راه یافتند که از بین آنها 15 وبلاگ به عنوان وبلاگ های برتر انتخاب شده و از آنها تقدیر صورت پذیرفت.

معاون فرهنگي سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد با تاكيد بر تلاش براي تبيين فرهنگ اسلامي و شيعي و ترويج آن در سطح جامعه در جمع فعالان فضاي سايبر بسيج گفت: مي توان از طريق اين نوع سايت ها و وبلاگ ها علاوه بر برنامه هاي فرهنگي و معنوي ظرفيت هاي استان را به ساير استان ها و حتي خارج از كشور معرفي كرد.

محمد نصير زاده، فرمانده سپاه ناحیه یاسوج نيز در ادامه با اشاره به ابزار هاي جنگ نرم و لزوم كادرسازي به عنوان مهم ترين ابزار اين جنگ گفت: مهم ترین وظیفه سربازان ارتش سایبری ما ایمان، معرفت و بصیرت آنها است که با آن می توانند هر سنگری را فتح كنند.

گفتني است، در پايان سومين جشنواره سراسري وبلاگ نويسي كهگيلويه و بويراحمد از 15 وبلاگ و 5 سايت بسيج استان تجليل شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول