حضور بیش از یک هزار طلبه فعال در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین “عبدالامیر خطاط” معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان در دومین همایش مولفان حوزوی فضای مجازی، گفت: امروز فضای اینترنت ظرفیت بالایی را برای انتقال معارف اهل بیت (ع) فراهم کرده است.

وی ادامه داد: بیان معارف اهل بیت (ع) نیازمند آن است که قبل از حرکت در این مسیر نسبت به آن شناخت کامل داشته باشیم.

معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان، اظهار داشت: مقالات علمی طلاب فکر حوزوی و دینی دارد ولی متاسفانه در برخی موارد کمتر در آن از روایات معصومین (ع) بهره جسته شده است و در پاره ای موارد به گفته های برخی غربی ها بیشتر استناد شده است.

حجت الاسلام خطاط، معارف اهل بیت (ع) را گنجینه تمام نشدنی برای جوامع بشری توصیف کرد و افزود: اگر رسانه های سایبری فضایی برای انتقال معارف اهل بیت (ع) شود اسلام و حقایق آن به مردم جهان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ائمه (ع) خود فرموده اند اگر مردم زیبایی کلام ما را می دانستند بی تردید پیرو ما می شدند اظهار داشت: گنجینه معارف اهل بیت (ع) در حوزه های علمیه است و امروز بیان این زیبایی ها در فضای مجازی به عهده طلاب است.

معاون علمی پژوهشی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: امروز حوزه های علمیه بخش قابل توجهی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده اند.

حجت‌الاسلام خطاط، افزود: در سال گذشته 750 مولف جدید به جمع فعالان عرصه مجازی در حوزه های علمیه اضافه شده اند و امروز طلاب فعال در عرصه فضای مجازی به یک هزار و 11 نفر می رسد.

معاون علمی و پژوهی حوزه علمیه اصفهان گفت: از این میان 800 نفر طلبه، 150 نفر فضلای درس خارج و 60 نفر استاد حوزه علمیه هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از دو هزار مقاله علمی از این نویسندگان در سایت ها قرار گرفته است که برخی از این مقالات خود چندین مقاله شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول