فراخوان مقاله همایش «روز رسانه‌های اجتماعی»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، یونس شکرخواه، دبیر همایش “روز رسانه های اجتماعی”، گفت: فراخوان ارسال مقاله به این همایش، با تاکید بر شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های این حوزه از تاریخ (۲۷ اردیبهشت ماه) سال جاری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود می توانند تا تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری به وب سایت همایش “روز رسانه های اجتماعی” مراجعه کنند.

شکرخواه با اشاره به محورهای اصلی همایش “روز رسانه های اجتماعی”، اظهار کرد: رسانه های اجتماعی و هویت ایرانی، رسانه های اجتماعی و رونق کسب و کار، نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور، تاثیر متقابل رسانه های اجتماعی و رسانه های جمعی، تاثیر سیاست های سرویس دهندگان رسانه های اجتماعی بر رفتار کاربران و شیوه های بکارگیری استراتژیک رسانه های اجتماعی در شرکت ها از جمله این محورهاست.

دبیر همایش “روز رسانه های اجتماعی”، ادامه داد: سازمان ها و دستگاه های اجرایی،  رسانه های اجتماعی و  بکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات (روزنامه نگاری، روابط عمومی و تبلیغات)،  رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیت های رسانه های اجتماعی در حرفه ها، شغل ها و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از دیگر محورهای این همایش است.

به گفته وی، روند تغییرات در تکنولوژی های نوین ارتباطی شرایطی را به وجود آورده تا کاربران به عنوان خلق کنندگان محتوای فضای مجازی نقش مهمی را در تولید علم و تعامل با جامعه بر عهده داشته باشند.

شکرخواه، با اشاره به اینکه این روند رشد در اینترنت هرگز متوقف نمی شود و دولت ها، سازمان ها و شرکت ها به دنبال استفاده حداکثری از منافع آن، شرایط را به گونه ای فراهم می کنند تا با شناخت آسیب های آن، با توسعه روز افزون رسانه های اجتماعی همگام شوند، خاطرنشان کرد: بنابراین برگزاری همایش های اینچنینی می تواند باعث شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های این عرصه شود.

گفتنی است، نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی ۱۰ تیر ماه سال جاری برابر ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول