«هادی نت» آغاز به‌کار کرد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، شبکه اجتماعی هادی نت در پی هتک حرمت به ساحت مقدس امام دهم شیعیان امام علی النقی(ع) و در راستای فرهنگسازی و شناخت بیشتر ائمه اطهار راه اندازی شد که سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را به طور رسمی رونمایی کرد و خود به عضویت این شبکه درآمد.

وی در این مراسم با بیان اینکه شناسایی و شناخت سیره و سنت ائمه اطهار از الزاماتی است که ابزارهای فناوری می تواند به گسترش هر چه بیشتر آن کمک کند، اظهار داشت: ابعاد زندگی امام دهم شیعیان به دلیل جفاهایی که نسبت به ایشان صورت گرفته است و نیز حلقه های ارتباطی ایشان از جمله دلایلی است که معرفی امام هادی را بیش از پیش ضروری می کند.

وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه باید در شبکه اجتماعی محبان اهل بیت به برخی شخصیت های هم عصر امام هادی از جمله حضرت عبدالعظیم حسینی، حسین ابن سعید اهوازی و فضل ابن شازان نیز توجه شود، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم که این شبکه اجتماعی به عنوان یک کار جمعی اندوخته های تمامی کاربران را عرضه کند. همچنین نظارت بر این شبکه از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نسبت دادن هر حرف نازل و خرافاتی به این بزرگواران می تواند در تحریف مسائل دینی بکار برده شود.

بر اساس این گزارش، شبکه اجتماعی هادی نت در هفته اول راه اندازی آزمایشی خود بالغ بر 3 هزار عضو به ثبت رساند که این کاربران 115 هزار و 397 مطلب ارسال و 6 میلیون و 400 پیام مبادله کردند.

مسئولان این شبکه اجتماعی از آمادگی برای ارائه خدمات به 10 میلیون کاربر به صورت همزمان در یک روز خبر دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با جمله “به پیروی از امام هادی (ع) و دیگر ائمه بزرگوار مباهات و افتخار می کنیم” اولین پست رسمی این سایت را ارسال کرد.

حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد که با پیام های مبادله شده کاربران در این سایت بتوان کل صفحاتی که در موتور جستجوی گوگل به اهانت ائمه اطهار می پردازند پاکسازی و محتواهای محبان اهل بیت جایگزین آن شوند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول