توییتر بالأخره «تسلیم» شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، “توییتر” روز جمعه موافقت خود را با ارائه توییت‌های معترضان جنبش اشغال وال استریت به دادگاهی در آمریکا اعلام کرد.

بر این اساس قرار است توییت‌های افرادی که در جریان جنبش اشغال وال استریت دستگیر شدند در یک فاصله زمانی سه ماهه به دادگاه تقدیم شود.

پیش از این یکی از وکلای معترضان جنبش اشغال وال استریت به رویترز گفته بود: انتظار می‌رود شبکه اجتماعی “توییتر” سرانجام توییت‌های ارسال شده از سوی معترضین اشغال وال استریت را در اختیار دادگاه جنایی نیویورک قرار دهد.

متیو سیارینو، قاضی دادگاه جنایی منهتن اوایل هفته جاری میلادی به توییتر دستور داده بود تا روز جمعه از این دستور تبعیت کند و یا منتظر جریمه‌های سنگین باشد.

مالکوم هریس، یکی از معترضانی است که به همراه صدها نفر دیگر در جریان اعتراض اشغال وال استریت در ماه اکتبر بر روی پل بروکلین دستگیر شد و مقامات قضایی منهتن خواستار دریافت توییت‌های آنها هستند که هم‌اکنون به صورت آنلاین قابل دسترسی نیست.

مارتین استولار، وکیل هریس در این خصوص گفت: ناراحت‌کننده است که توییتر در این جنگ تسلیم شده است.

در پی این تظاهرات مقامات قضایی از توییتر درخواست کردند تا توییت‌های افراد معترض را به آنها بدهد و تا کنون توییتر با این درخواست مخالفت کرده بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول