«مرکز فروش مجازی» برای بازاریابی آنلاین وبلاگ‌نویسان افتتاح شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از سایت مرکز فروش، بعد از ظهر روز چهارشنبه 12 مهرماه 1391 سمینار معرفی “مرکز فروش مجازی” در برج میلاد تهران برگزار شد.

این مراسم که از ساعت 14 آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه داشت، با حضور مدیران برخی از شرکت های فعال در حوزه وب و وب سایت های برتر وب فارسی انجام شد.

در این سمینار که با همکاری باشگاه هواداران برج میلاد تهران، و با حمایت پرشین بلاگ، پادینا سیستم و بهترین شریک برگزار شد، “توحید قهرمانی”، مدیر مرکز فروش مجازی به تشریح عملکرد مرکز فروش مجازی پرداخت و میهمانان را با خدمات متنوع و متمرکز سیستم آشنا کرد.

حمید سپیدنام، مدیر شرکت کاسپید در رابطه با سئو و الگوریتم های جدید گوگل سخنرانی کرد و علی نورهانی، مدیر وب سایت مدیر سایت دات کام، در مورد بازاریابی با ایمیل و نقش آن در افزایش فروش برای میهمانان صحبت کرد.

در ادامه فرشاد شمشاد، مدیر پادینا سیستم در مورد تاریخچه همکاری در فروش و نقش موثر این تکنیک در فروش اینترنتی به سخنرانی پرداخت و در پایان مراسم از نسخه اول مرکز فروش مجازی رونمایی شد.

“مرکز فروش مجازی” یک سیستم بازاریابی آنلاین است که به وبلاگ‌نویسان این امکان را می‌دهد تا با تبلیغ محصولات این مرکز، در سود فروش این محصولات شریک شوند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول