کم‌تر از یک ماه از آغاز فعالیت «ایثار کلوب» می‌گذرد

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» کبری احمدی، مدیر بخش رسانه هیات خانواده ایثار و شهادت و مدیر شبکه اجتماعی ایثار، با بیان اینکه کمتر از یک ماه از شروع فعالیت شبکه اجتماعی ایثار و شهادت با نام “ایثار کلوب” می گذرد، گفت: این شبکه اجتماعی زیر مجموعه هیات خانواده شهدا و ایثار گران است که از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده است.

احمدی با بیان اینکه نسل حاضر باید به به فرهنگ والای ایثار و شهادت تجهیز شود گفت: برای زمینه ساز شدن تربیت نسلی خودباور، توانا و دارای اعتماد به نفس در آینده در فضای مجازی، بخش وبلاگ ها را در سال جاری به مجموعه برنامه های هیات خانواده ایثار و شهادت اضافه کردیم.

مدیر شبکه اجتماعی ایثار در خصوص علت ایجاد این شبکه اجتماعی گفت: در جشنواره “فعالان سایبری ایثار و شهادت” که در چهار بخش وبلاگ، وب سایت، نرم افزار و کلیپ صورت گرفت، قریب به 2هزار نفر به مرحله دوم داوری راه یافتند و در این زمان به نظر رسید که جهت انسجام بیشتر بین این افراد که تمایل چندانی به حمایت از سوی سازمان های دولتی ندارند، شبکه اجتماعی راه اندازی شود.

وی در خصوص زمان شروع فعالیت ایثار کلوب نیز گفت: در روز 29شهریور و در مراسم اختتامیه با حضور محمدصادق لاریجانی و نیز آرمیتا، دختر شهید رضایی نژاد، برگزار شد، رونمایی از این شبکه اجتماعی نیز صورت گرفت.

احمدی در خصوص تعداد افراد عضو در این شبکه نیز گفت: 2هزار نفر که توانستند از مرحله اولیه داوری عبور کنند به عنوان کاربران فعال این شبکه محسوب می شوند و کاربرانی که تا کنون عضو این شبکه شده اند، جزو کاربران عادی محسوب خواهند شد.

مدیر بخش رسانه هیات ایثار و شهادت در خصوص ساماندهی وبلاگ ها نیز گفت: این هیات در حال حاضر به رصد وبلاگ ها مشغول است و مطالب وبلاگ ها را در سایت باز نشر می دهد، اما این هیات همچنین در نظر دارد سامانه وبلاگی را نیز به زودی راه اندازی کند.

از دیگر امکانات این مجموعه ویژه وبلاگ ها، بازنشر مطالب وبلاگ های مرتبط با ایثار و شهادت است که در سایت شهدای ایران ، منتشر می شود.

مدیر بخش رسانه هیات خانواده ایثار و شهادت در خصوص انتخاب وبلاگ ها به منظور بازنشر مطالب نیز گفت: با فراخوانی که در تیرماه منتشر کردیم، قریب به 2500وبلاگ شناسایی شد و هر روز مورد رصد قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه همچنان علاقمندان می توانند با ارسال آدرس وبلاگ های خود در سایت، در لیست وبلاگ های مورد رصد قرار گیرند گفت: یک تیم 5نفره مسئول رصد این وبلاگ هاست و پست های وبلاگ ها هر روز مورد داوری قرار می گیرد.

احمدی با بیان اینکه همخوانی تصویر با متن و نیز گزارش تصویری را از جمله ملاک های انتخاب پست های وبلاگ نویسان است، گفت: در صورتی که وبلاگ ها امتیازات مورد نظر را کسب کنند، پست وبلاگشان در سایت بازنشر داده می شود.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول