چهار سال گذشت…

یازدهم آبان 1387، دقیقا دومین روز هفته کرامت بود. یعنی یک روز بعد از ولادت حضرت معصومه(س). همان موقع بود که روبان نخستین پایگاه خبری-تحلیلی وبلاگستان فارسی -البته به‌صورت مجازی- بریده شد و «وبلاگ نیوز» به صورت رسمی متولد شد.

آن موقع حتی خودم هم به فکرم نمی‌رسید که این حرکت تا این اندازه مداوم و با خاطرات تلخ و شیرین همراه باشد. اما حالا که نگاه می‌کنم، می‌بینم 4سال از عمر ِ من ِ وبلاگ‌نویس، پای فرزندی به نام «وبلاگ نیوز» گذاشته شده است و الآن برای خودش هویتی پیدا کرده است.

نمی‌خواهم به رسم مرسوم، برای‌تان مرثیه بسرایم که اکنون بعد از گذشت ِ 4سال، سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ایم و فلان و بهمان. قطعا این سختی‌ها و مشکلات راه به شما -به عنوان یک مخاطب- مربوط نمی‌شود و شما دوست دارید همیشه با کیفیت‌ترین محتوا را دریافت کنید و البته حق هم دارید. اما می‌خواهم ادعا کنم که تلاش کرده‌ایم حتی در روزهایی که کم‌ترین بازدید را رقم زده‌ایم، به فکر ارزش کلیک‌های شما باشیم.

حالا «وبلاگ نیوز» دارد وارد پنجمین سال زندگی‌اش می‌شود و افقی که پیش رو دارد، کاملا روشن و مشخص است.

«وبلاگ نیوز»ی که حالا 4 همکار دیگر پیدا کرده است. حمیدرضا علیپور که قدیمی‌ترین همکار ماست و الآن دبیر تحریریه است و هر زمانی که وقت بکند برای تأیید خبرها به کمک‌مان می‌آید و البته مسئولیت سرویس‌های “تشکل‌ها” و “همایش‌ها” را به عهده دارد.

محمد صالحی که از دیگر وبلاگ‌نویسان گیلانی است و مسئولیت سرویس‌های “سرویس‌دهنده‌ها” و “حرکت‌های وبلاگی” را به عهده دارد.

زهرا باقری که دبیر سرویس محبوب “مسابقات” و “در وبلاگ‌ها” ست و مطهره آخوندی هم دبیری “شبکه‌های اجتماعی” و “رسانه وبلاگ” را جدیدا قبول کرده است.

در این‌جا هم لازم است که از همکاری دوستانی چون محمدمهدی شفاعتی، دلارام سیدی، محمدهادی فکری، محمد آرمند، علیرضا شاطری، علیرضا اعتضادی و بسیاری از دوستان که در مقاطعی با «وبلاگ نیوز» همکاری کرده و یا همکاری می‌کنند تشکر کنم. علاوه بر این از زحمات خبرنگاران استانی «وبلاگ نیوز» هم که قرار است در ماه‌های آینده مسئولیت‌های مهم‌تری را بپذیرند، قدردانی می‌شود.

از خیلی‌های دیگر هم باید تشکر کرد. افرادی که در برهه‌هایی به ما کمک مالی رساندند که مثلا سامانه پیامکی‌مان قطع نشود یا دوست گمنامی که هر روز خبرهایمان را تحلیل می‌کند و ایرادهایش را می‌گیرد و برایمان ایمیل می‌کند. از خیلی‌های دیگر…

حالا دیگر «وبلاگ نیوز»، یک شخص نیست. یک گروه است. یک گروه که دارد تلاش می‌کند روزبه‌روز سلیقه‌های بیش‌تری را در فضای وبلاگستان و شبکه‌های اجتماعی پوشش بدهد.

در آستانه پنج سالگی، فکرهای بزرگی در سرمان داریم که هر روز داریم بالنده‌تر و کامل‌ترش می‌کنیم. ایده‌هایی که برخی‌هایشان در مرحله تکمیل‌اند، برخی اجرا شده‌اند و برخی در مرحله مطالعه. واقعیتش را بخواهید، داریم به «وبلاگ نیوز» سال 1404 فکر می‌کنیم.

از همراهی تک تک‌تان سپاسگزاریم.

انتهای پیام/.

۶ comments

  • با سلام خدمت جناب آقای میثمی :
    با آرزوی توفیقات روزافزون حضرتعالی و همکاران محترم .
    تولد دست پرورده جنابعالی و تلاش های 4 ساله برای شکوفا شدن وبلاگ نیوز را تبریک عرض می نمایم .
    امیدوارم وبلاگ نیوز همیشه و همه جا رسالت خبری و فرهنگ سازی خود را ادامه دهد و بتواند پله های ترقی روزافزون طی نماید و به دور از نگاه جانبدارانه به مسایل پیرامون وبلاگستان فارسی و فضای مجازی قدم بردارد .
    امید است در سال 1404 ، وبلاگ نیوز حرفی برای ارایه در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در رابطه با فضای مجازی و جنگ نرم داشته باشد و کارنامه ای درخشان از خود ارایه دهد . در این راه ما نیز به نوبه ی خود از شما و همه ی فعالان در این راستا حمایت خواهیم کرد .
    بازهم برای شما و دیگر فعالان این حوزه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امید است سال های آتی جشن رسمی برای وبلاگ نیوز در حضور فعالان فضای مجازی بگیرید .
    و من الله التوفیق …

  • به نام خوب خدا…
    بنده خوب خدا سلام..

    انشالله که تولدتون مبارکا باشه الهی..

    یاحق

  • با سلام
    بسیار تبریک و آرزوی موفقیت در این راه…

    سییییب ، چییک ( این هم عکس یادگار!)

    یاحق .. .. .. .. .. .. .. .. التماس دعا

  • با سلام و خسته نباشید

    می دانم سال های سختی را پشت سر گذاشتید تا به چهار سالگی رسیدید ، دانه که کاشته اید ببینید شادی، خنده ، اخم ، دعوا، اتفاقهای ناگهانی و… بهترینها را برای گروه هتان با عشق آرزومندم.
    ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت وبلاگ نیوز ..انشاء اله شاهد موفقیت روز افزون و ارائه خبرهای به موقع شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول