آموز‌ه‌های مسیح را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، سی نت نوشت: پاپ بندیکت شانزدهم که قرار است در آینده نزدیک رسماً استعفا دهد، از پیروانش خواسته تا از شبکه های اجتماعی مختلف برای ترویج آموزه های مذهبی و تحت تاثیر قرار دادن افراد غیرمعتقد نهایت استفاده را ببرند.

بنابراین گزارش پاپ اوایل بهمن‌ماه حساب کاربری خود را در توییتر فعال کرده و در همان زمان نیز از مؤمنان مسیحی خواسته است با توجه به فراگیری شبکه های اجتماعی، از آن‌ها برای مشارکت در امور مختلف و همین‌طور به اشتراک‌گذاری پیام های حضرت مسیح(ع) و ارزش‌های انسانی نهایت استفاده را ببرند.

وی شبکه های اجتماعی را پرتال‌هایی برای حقیقت و ایمان نامیده و افزوده این شبکه ها فضایی جدید برای تبلیغ هستند. به اعتقاد پاپ این شبکه ها فضایی عمومی به وجود می آورند تا بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مربوط به دین مسیحیت تقویت شده و وحدت میان دینداران افزایش یابد.

البته پاپ در مورد فرهنگ حاکم بر شبکه های اجتماعی نیز هشدار داده و گفته‌است که این فرهنگ چالشی برای افرادی است که می خواهند حقیقت و ارزش ها را تبلیغ کنند.

وی گفت که غوغای چهره های مشهوری مانند بازیگران و ورزشکاران و همین طور روش های بازاریابی اقتصادی تهدیداتی جدی برای ارسال پیام های مذهبی در شبکه های اجتماعی محسوب می شود.

گفتنی است، پاپ بندیکت شانزدهم، قرار است از 28 فوریه (10 اسفند) رسما از سمت خود به عنوان رهبر کاتولیک‌های جهان کناره‌گیری کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول