سومین جشنواره استانی وبلاگ نویسی بسیج در سنندج پایان یافت

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از شبستان، توحید رستمی، دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی سپاه بیت المقدس کردستان، در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: به پاس گرامیداشت هفته بسیج سومین دوره جشنواره وبلاگ نویسی با عنوان «بسیج، بصیرت، خودباوری و اقتدار» و با هدف فراهم کردن مقدمات برگزاری رزمایش فرهنگی در فضای مجازی، شناسایی واستعدادیابی بسیجیان در فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: تبیین و نشر فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های مکتب بسیج و دفاع مقدس در فضای وب و همچنین ارتقاء شناخت جوانان از منویات مقام معظم رهبری از دیگر محورها و اهداف برگزاری سومین جشنواره وبلاگ نویسی بسیجیان استان بود که خوشبختانه با استقبال گسترده فعالان فضای مجازی مواجه شد.

دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: براساس فراخوان سومین جشنواره وبلاگ نویسی بسیجیان استان همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و از ششم آذرماه ثبت نام از فعالان عرصه فضای مجازی در استان آغاز شد و تا پایان دی ماه بیش از 340 وبلاگ نویس در این جشنواره ثبت نام کردند.

وی موضوعات جشنواره را بسیج و تولید ملی، بسیج و جهاد اقتصادی، بسیج و نوآوری و شکوفایی در صنعت، سبک زندگی برگرفته از سخنرانی مقام معظم رهبری در خراسان شمالی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز، مکتب عاشورا، درس ها، عبرت ها و مسئولیت های ما، حجاب وعفاف، ارزش والای زن مسلمان ایرانی و جنگ نرم عنوان کرد.

رستمی افزود: پس از ارزیابی های اولیه 206 وبلاگ مرتبط با محورهای جشنواره به مرحله داوری راه پیا کردند که در مجموع شهرستان سنندج با 49 وبلاگ بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم که عصر دیروز برگزار شد، از 22 وبلاگ برتر تقدیر به عمل آمد و تعدادی از وبلاگ نویسان برتر و اعضای هیئت داوران به بیان مطالبی پیرامون فضای مجازی و حمایت هرچه بیشتر از فعالان این عرصه تأکید کردند.

انتهای پیام /.

  • l

    البته تو سایتشون برندگان کشوری هم بودند

  • خودشون بدون اطلاع دادن مسابقه برگزار می کنند …
    اصن از کجا معلوم اونا به برنامه نویسی تحت وب آشنا بودند ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول