آغاز سومین دوره جشنواره «چهره بلاگ» با تغییرات جدی

محمدحسین کاشی، دبیر جشنواره انتخاب وبلاگ‌های برتر با عنوان «چهره بلاگ» در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» اعلام کرد که این جشنواره همانند دو سال گذشته با هدف انتخاب وبلاگ‌های برتر با رأی کاربران، نیمه اول اسفند ماه آغاز می‌شود.

این فعال فضای مجازی با اشاره به تغییرات اساسی در روند برگزاری این جشنواره گفت: تجربه برگزاری دو جشنواره «چهره89» و «چهره90» باعث شد که با همیاری کاربران این دو جشنواره، انتقادهای وارد شده را جمع‌آوری کنیم و در کنار مشکلات موجود قرار بدهیم و بتوانیم یک مدل موجه را از جمع این موارد استخراج کنیم.

کاشی در ادامه افزود: امسال روند برگزاری جشنواره به طور کلی متفاوت است و این‌طور نیست که جشنواره پس از پایان سال، تمام شود و روند انتخاب وبلاگ‌های برتر به صورت دائمی و مداوم ادامه خواهد داشت.

عضو شورای دبیری «چهره بلاگ» در پاسخ به سئوالی درباره علت تأخیر در آغاز این جشنواره گفت: ما کار سامانه جدید «چهره بلاگ» را از تیرماه 91 آغاز کردیم. اما به دلیل مشغله‌های شورای دبیری «چهره بلاگ» و مشکلات مالی پیش آمده برای این تیم در سال گذشته، جلسات به کندی پیش می‌رفت تا این‌که مدل نهایی اواخر آذرماه استخراج شد و پس از آن به بررسی راه‌حل‌های فنی مشغول شدیم.

محمدحسین کاشی، «چهره بلاگ» امسال را همانند سال‌های گذشته دارای 2 مرحله عنوان کرد و ادامه داد: مرحله نخست، یک رقابت درون شبکه‌ای بین وبلاگ‌نویسان و کاربران «چهره بلاگ» است که در مرحله دوم این رقابت به یک مسابقه عمومی تبدیل خواهد شد.

دبیر جشنواره «چهره بلاگ» گفت که مرحله دوم این جشنواره در بهار92 برگزار می‌شود و بر اساس توافقات صورت گرفته، قرار است مراسم تقدیر از چهره‌های برتر سال91 در اوایل تابستان92 برگزار شود. البته این را هم عنوان کرد که جزئیات تکمیلی زمان‌بندی دقیق این جشنواره در هفته‌های آینده اعلام می‌شود.

کاشی در پایان گفت: گرچه تلاش کردیم تمامی ایرادها و مشکلات را پیش‌بینی کنیم، اما قطعا املای بدون غلط، املای نانوشته است. بنابراین از کاربران مثل همیشه می‌خواهیم نظرهای خود را برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/.

  • با سلام..
    انشالله همه وبلاگ نیوز خط آغازی باشد بر رکود دنیای وبلاگستان..
    ما هم برترین وبلاگهای فارسی زبان را به مرور معرفی خواهیم کرد. البته فعلا حدود 14 وبلاگ معرفی شده اند. دوستان و وبلاگنویسان عزیز می توانند جهت بازدید به لینک وبسایت مراجعه نمایند.
    یاحق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول