آغاز ثبت‌نام در جشنواره «قرآن و عترت» دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه و زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها برگزار می‌شود.

این دوره از جشنواره در سه بخش دانشجویان، مدرسان و کارکنان برگزار می‌شود که امسال نهمین دوره جشنواره قرآنی دانشجویان، دومین دوره جشنواره قرآنی کارکنان و نخستین دوره جشنواره مدرسان علمی کاربردی برگزار می‌شود.

جشنواره دانشجویی در پنج بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می‌شود و بخش وبلاگ‌نویسی یکی از بخش‌های پژوهشی است.

مهلت نام نویسی مرحله اول تا تاریخ 31 فروردین سال 1392 ادامه دارد و ثبت‌نام نیز از طریق سامانه اینترنتی دانشگاه جامع علمی کاربردی صورت می‌گیرد.

وبلاگ‌نویسی در سه رشته علمی، ادبی و هنری برگزار می شود؛ تکمیل دقیق فرم ثبت نام، داشتن حداقل 5 پست در وبلاگ و استفاده از لوگوی ویژه جشنواره از جمله قوانین این جشنواره محسوب می‌شود. آئین نامه جشنواره در سایت دانشگاه موجود است.

 گفتنی است، این جشنواره در دو سطح استانی و کشوری در دانشگاه جامع برگزار می‌شود، مرحله استانی جشنواره در اردیبهشت‌ماه 92 و مرحله کشوری جشنواره، در شهریورماه 92 خواهد بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول