ترک مایکروسافت به دلیل اظهار نظر در توییتر

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از زوم نت، بحث ادام اورث با کاربران به شدت بالا گرفته بود و بسیاری که مخالف این محدودیت احتمالی مایکروسافت در نسل بعدی ایکس‌باکس بودند پست‌هایی تندی را بر علیه مایکروسافت و اورث منتشر کردند. هنوز مشخص نیست که اورث شرکت را ترک نموده یا مایکروسافت او را اخراج کرده است.

شایعه شده است که ایکس باکس بعدی از فناوری خاصی به نام Always-On پشتیبانی می‌کند. این فناوری که برای ممانعت از کپی غیرقانونی بازی و اپلیکیشن‌ها در ایکس باکس بعدی در نظر گرفته شده است به این ترتیب عمل می‌کند که اگر ارتباط کنسول ایکس باکس با اینترنتی به مدت 3 دقیقه قطع شود اجرای بازی یا اپلیکیشن مورد نظر کاربر متوقف می‌گردد.
از زمانی که شایعه امکان وجود چنین محدودیتی در ایکس باکس بعدی راه افتاده کاربران بسیاری نسبت به آن ابزار نارضایتی نمودند و به اشکال مختلف ناراحتی خود را اعلام کرده‌اند؛ هر چند ادام اورث وجود چنین فناوری را تایید نکرد اما در یک پست توییتر خود اعلام کرد که: بعضی اوقات برق قطع می‌شود پس من جارو برقی نمی‌خرم.

پست او عکس‌العمل‌های بسیار تندی را از جانب کاربران و مخاطبین مایکروسافت به همراه داشت و اورث نیز به برخی از آن‌ها واکنش داد. صحبت‌های او باعث ایجاد موج منفی گسترده‌ای بر علیه مایکروسافت شد که احتمالا در نهایت منجر به کنار گذاشتن او گردید.

مایکروسافت طی یک بیانیه رسمی اعلام نموده که ادام اورث سخنگوی این کمپانی نبوده است و تنها نظرات شخصی خود را بیان کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول