توییتر، به دنبال درآمدزایی از جام برزیل

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، در حالی که برزیل تلاش می‌کند تا استادیوم‌های خود را برای جام جهانی ۲۰۱۴ آماده کند، توییتر نیز برای حضور قدرتمند و بهره‌برداری بهینه از این فرصت مهم تجاری سرمایه‌گذاری می‌کند.

افزایش مصرف، رشد سریع ضریب نفوذ تلفن همراه هوشمند و افزایش سرعت اینترنت در کشور ۱۹۴ میلیون نفری برزیل، این کشور را به یکی از جذابترین بازارها برای توییتر و دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین تبدیل کرده است.

این در حالی است که برزیل در سال ۲۰۱۶ نیز میزبانی المپیک را بر عهده دارد و این امر نیز مزید بر علت شده است تا شرکت‌های مهم جهان به این کشور به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری مهم نگاه کنند.

آدام بین، رییس بخش درآمدهای توییتر در این خصوص گفت: ما به ۱۰ سال آینده برزیل نگاه می‌کنیم و معتقد هستیم که این کشور از منظراقتصادی یک فرصت بسیار خوب به شمار می‌رود.

به گزارش رویترز، وی تصریح کرد: برزیل بزرگترین فرصتی است که ما در آمریکای لاتین به دنبال آن هستیم و به همین دلیل است که ما در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنیم و فعالیت خود را در آنجا توسعه می‌دهیم.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول