«مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان» رونمایی شد

به گزارش »وبلاگ‌نیوز» و به نقل از سیتنا، برای نخستین بار در تاریخ ارتباطات و روابط‌عمومی کشور و در یک مراسم پنج کتاب با موضوع ارتباطات و روابط‌ عمومی رونمایی شد. این مراسم در پنجمین روز از هفته روابط‌عمومی با حضور استادان، علاقمندان و نویسندگان و مترجمان برگزار شد؛ «مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان» از جمله این کتاب‌ها بود

محمدصادق افراسیابی نویسنده کتاب «مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان» نیز درباره اثر خود توضیح داد: بخش عمده مطالب این کتاب با استناد به پاسخ‌های 9 هزار پرسشنامه که در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی توزیع شده، نگارش شده است.

وی ادامه داد: آن‌چه در این کتاب بررسی شده همان‌گونه که از نام آن بر می‌آید، موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تاثیرات عضویت در شبکه‌های اجتماعی و تغییرات به وجود آمده همزمان با این عضویت است.

افراسیابی با بیان این‌که صیانت از هویت ایرانی و اسلامی یکی از اهداف این کتاب به شمار می‌آید، عنوان کرد: این کتاب دو مخاطب عمده دارد، نخست سیاستگذاران و افرادی که در حوزه برنامه‌ریزی و تدوین مباحثی مانند سبک زندگی فعالیت می‌کنند، سپس خانواده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند و نسبت به این پدیده آگاهی درستی ندارند. وی اظهار کرد: هدف اصلی این کتاب بررسی رابطه موجود در شیوه زندگی مردم پس از عضویت در شبکه‌های اجتماعی است، این‌که در اوقات فراغت چه فعالیتی انجام می‌دهد، سبک پوشش آن‌ها پس از عضویت در این شبکه‌ها چه تغییری کرده است و مباحثی از این دست که نوعی آگاهی به مخاطب ارایه می‌دهد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول