بازداشت عامل انتشار تصاویر مبتذل در شبکه اجتماعی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» رییس پلیس فتا گلستان از شناسایی عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در اینترنت خبرداد و گفت : متهم انگیزه خود را از این كار اغفال دختران جوان و كلاهبرداری از آنها عنوان كرده است.

سرهنگ رجبلی، رئیس پلیس فتا استان گلستان اعلام کرد : در پی رصد و پایش فضای مجازی ، کارشناسان در یکی از شبکه‌های اجتماعی فردی را كه اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل می كرد شناسایی کرده و موضوع را برای رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی در تشریح این خبر گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مدیر صفحه مذكور با ایجاد گروهی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و انتشار تصاویر مبتذل با هدف عضوگیری از بین خانم‌ها و اغفال آنان قصد کلاهبرداری از طعمه‌های خود را دارد.
رییس پلیس فتا گلستان افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی، نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد، وی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی پس از بازجویی علمی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را كلاهبرداری و اخاذی از آنها عنوان کرد.
این مقام انتظامی در خاتمه به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی كه در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد كه برخورد پلیس با این گونه هنجارشكنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول