نوه حدادعادل: «باباجونی! آی‌پدت کار می‌کنه؟»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، نخستین نشست ارائه برنامه کاندیداهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیرامون فضای مجازی در مرکز ملی فضای مجازی صبح امروز با نشست دکتر غلامعلی حدادعادل و دکتر علی‌اکبر ولایتی برگزار شد.

این نشست با حاشیه‌هایی هم همراه بود که تعدادی از آن‌ها از چشم خبرنگاران «وبلاگ نیوز» پنهان نماند:

* قرار بود خبرنگاران ساعت 9 صبح در مقابل ساختمان مرکز ملی فضای مجازی حاضر شوند تا ساعت 9:30 برنامه با حضور غلامعلی حدادعادل آغاز شود. حضور خبرنگاران به موقع بود، اما نخستین کاندیدای حاضر در مرکز ملی فضای مجازی در ساعت 10:45 سخنرانی خود را آغاز کرد.

* در ابتدای برنامه نماهنگی از هجمه‌های دولت امریکا علیه ایران در فضای مجازی پخش شد که به تشکیل شورای‌عالی فضای مجازی به حکم رهبر معظم انقلاب منتهی شد. در انتهای این نماهنگ هم لوگوی مرکز ملی فضای مجازی در وسط بود و لوگوهای دیگر مجموعه‌های مرتبط با فضای مجازی به عنوان زیر مجموعه‌های مرکز، در دایره‌های کوچک‌تر نمایش داده می‌شد.

* اجرای برنامه به عهده حسینی، مدیر سابق روابط عمومی رادیو جوان و مجری فعلی رادیو ایران در برنامه «پیک بامدادی» بود.

* حدادعادل درباره گسترش فضای مجازی در بین مردم سخنانی گفت و یک مثال هم زد: شب‌ها که خانه می‌روم، نوه‌ام صدایم می‌زند و می‌گوید «باباجونی! آی‌پدت کار می‌کنه؟»

* نماینده مجلس شورای اسلامی در این نشست تخصصی هم گریزی به تاریخ زد و از تلگراف و تلفن و امثالهم سخن راند.

* تعداد کارمندان مرکز ملی فضای مجازی در سالن همایش این مرکز نسبت به خبرنگاران حاضر در جلسه بیش‌تر بود.

* قرار بود این نشست به شکل نشست مطبوعاتی برگزار شود. یعنی خبرنگاران هم سئوالاتشان را بپرسند. ابتدای جلسه هم سئوالات را جمع‌آوری کردند. اما ظاهرا آقای حدادعادل فرصت این کار را نداشتند و از حاضران خداحافظی کردند.

* در هنگام خروج آقای حداد، یکی از حاضران او را با فریاد صدا زد. حداد هم ایستاد و صدا دوباره آمد که «دوربین‌‎های بالا!». منظور آقای فریادگر این بود که به دوربین‌های مستقر در طبقه دوم هم دست تکان بدهید. حداد خندید و گفت: «فکر کردم کارم داری!»

* سئوالات خبرنگاران در حاشیه مراسم از حدادعادل و ولایتی، هیچ ارتباطی با فضای مجازی نداشت! همه سئوالات معطوف شده بود به نتیجه تصمیم‌گیری ائتلاف 2+1.

* قریب به 15 دقیقه از سخنرانی علی‌اکبر ولایتی به سخنرانی پیرامون بحث بیمه و سهولت درمان و هزینه‌های درمان گذشت.

* از آقای ولایتی هم سئوالات خبرنگاران پرسیده نشد. اما مجری برنامه چند سئوال از او پرسید که این سئوالات هم به دلیل کمبود وقت، کامل نشد و ناقص ماند.

* مهدی اخوان بهابادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی در تمامی لحظات در کنار حداد و ولایتی گام برمی‌داشت.

* در پایان نشست، حاضران در جلسه با ناهار، پذیرایی شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول