پیام‌های توییتری برای رئیس جمهور منتخب ایران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» در حالی‌که پس از اعلام نتایج انتخابات و انتخاب حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی، به عنوان رئیس جمهور یازدهم ایران، پیام‌های تبریک از سراسر جهان راهی ایران می‌شود؛ در این میان اما پیام تبریک رئیس حزب بهاراتیا جاناتای هند و اظهار نظر وزیرخارجه سوئد و رئیس جمهور ونزوئلا در رابطه با انتخاب دکتر روحانی از طریق شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد.

بنابر این گزارش، راجناث سینگ، رییس حزب بهاراتیا جاناتای هند، روز یکشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: به آقای حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران پیروزی چشم‌گیر وی را تبریک می گویم امیدواریم اکنون صداهای میانه‌رو تقویت شود.

همچنین وزیر امور خارجه سوئد هم که انتخاب دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران گفته بود ما نیازمند تعامل با ایران هستیم، در توییتر خود نوشت: ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران چه تغییراتی را با خود به دنبال دارد.

بنابراین گزارش، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا نیز در صفحه توییتر خود نوشت که به زودی با حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ملت ایران و به منظور تدوام روابط گسترده میان ونزوئلا و ایران دیدار می کند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول