فراخوان شرکت در جشنواره وبلاگ نويسي سبط النبي(ع)

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره وبلاگ نویسی سبط النبی(ع) به همت کانون فرهنگی و هنری سبط النبی(ع) وابسته به مسجد حضرت قاسم بن الحسن (ع) و با حمایت مجمع جهانی اهل بیت (ع) و ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

شناخت و آشنایی هرچه بیشتر دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شخصیت والای امام حسن مجتبی (ع) و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام حسن مجتبی (ع) از  جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

شرکت در این مسابقه برای کلیه علاقمندان آزاد است و هیچ محدودیت سنی وجود ندارد اما ارزیابی در دو بخش متوسط و پیشرفته صورت خواهد گرفت و درج لوگوی جشنواره در وبلاگ های شرکت کننده و نیز داشتن شمارشگر بازدیدکنندگان برای وبلاگ ها الزامی است.

وبلاگ هایی که با هدف شرکت در این جشنواره راه اندازی شوند به صورت جداگانه مورد بررسی و تقدیر می شوند و نیز وبلاگ هایی که به صورت اختصاصی با موضوع حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام فعالیت می‌کنند از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

تمامی شرکت کنندگان باید از 5 مردادماه با مراجعه به سایت جشنواره فرهنگی هنری جوانان مسجد فرم مربوط به شرکت در جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.

نام نویسی تا 2 آبان ماه ادامه دارد و 15 آذرماه اسامی نفرات برتر به مرحله نهایی اعلام خواهد شد، اجرای مرحله نهایی جشنواره و برگزاری مراسم اختتامیه متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول