اجرای طرح‌های قرآنی در سامانه وبلاگ حوزه‌های خواهران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، یکی از این طرح‌های قرآنی طرح «تجربه‌های رمضان» است که در این طرح وبلاگ‌نویسان، تجربه‌های خود در مورد ماه مبارک رمضان را در اختیار سایر کاربران اینترنتی قرار می‌دهند.

در این طرح وبلاگ‌نویسان متن‌های خود در مورد تجربه رمضان، اولین روزها و روزه‌ها و خاطرات رمضان را از طریق وبلاگ تجربه‌های رمضان مطرح می‌کنند که در پایان، مطالب ارسالی جمع‌آوری و مجموعه نوشتارها با نام نگارنده در قالب کتاب تدوین خواهد شد.

یکی دیگر از طرح‌های اجراشده از سوی سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران طرحی با عنوان «آتش‌بس در رمضان» است و از آنجایی که در ماه رمضان انتظار از روزه‌داران آن است که با متانت و حوصله بیشتری به کارها بپردازند و در برخورد با ناراحتی‌ها و مشکلات صبوری بیشتری به خرج دهند، از این رو سامانه کوثربلاگ برای جمع‌آوری نقل قول‌ها و بیان احساسات پاک روزه‌داران از این لحظات طرح آتش‌بس در رمضان را اجرا کرده است.

در این طرح روزه‌داران و وبلاگ‌نویسان حوزه‌های علمیه خواهران نوشته‌های خود را در وبلاگ آتش‌بس به ثبت می‌رسانند تا بازدیدکنندگان با مشاهده مطالب دیگران و تداعی این احساس تلاش کنند تا با عطوفت و آرامش بیشتری رفتار کنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول