«پاتوق رسانه‌ای» فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، قاسم کشمیری، معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه‌ای کشور، عصر دوشنبه در نشست  «روشنگری و بصیرت با عنوان بیعت یک» که به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمع زیادی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان در حسینیه سپاه قزوین برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه ظرفیت هایی که نظام در فضای مجازی ایجاد کرده قابل توجه است که با شکل گیری بسیج رسانه فعالیتهای خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

کشمیری تصریح کرد: در عصر کنونی رسانه ها در عمق هر خانه ای نفوذ کرده اند و هم اینک دو میلیون وبلاگ نویس در کشور داریم که این میزان هرروز در حال افزایش است و باید ما نیز از این ظرفیت برای بیان اهداف خود بخوبی استفاده کنیم.
وی افزود: راه اندازی بسیج رسانه زمینه حضور همه رسانه ها را فراهم کرده و جامعه هدف ما نیز همه رسانه ها و فعالان این عرصه هستند و فارغ از هر گونه گرایش و خطوط سیاسی تلاش می کنیم سلائق مختلف در بسیج رسانه حضور یابند و فعالیت کنند.

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه ای کشور تصریح کرد: یک سایت بزرگ با ظرفیت دو میلیون و 500 هزار نفر عضو و مراجعه کننده را پیش بینی و طراحی کرده ایم که هر روز بازدیدکننده خواهد داشت و انتقال و جذب پیام در آن دیده شده است که با عنوان پاتق رسانه ای بزودی راه اندازی خواهد شد.

کشمیری یادآورشد: یکی از اهداف مهم و محوری در راه اندازی بسیج رسانه ساماندهی نیروهای جوان خوش فکر در فضای مجازی، آموزش علاقمندان و ارتقاء معنویت جوانان این عرصه بوده است که در شرایطی که شاهد کاهش معنویت در جوامع هستیم این کار ارزشی ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول