رفع مسدودی فیس بوک، آری یا خیر؟

به گزارش «وبلاگ نیوز»، شبکه اجتماعی افسران نظرسنجی در بحث های خود با کاربران درباره رفع فیلتر احتمالی فیس بوک قرار داده است.

در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده است که :« برخی از گفته ها و شنیده ها از احتمال رفع فیلتر شبکه اجتماعی فیس بوک حکایت می کند. فیس بوک که پس از آشوب های فتنه سال 88 به طور دائم فیلتر شده پیش از آن نیز دو بار فیلتر و سپس آزاد شده بود. نظر شما درباره این اقدام احتمالی چیست؟»

تا زمان ارسال این گزارش، 32 درصد با رفع فیلتر موافق بوده اند و 67 درصد مخالف رفع فیلتر بوده اند. اما جالب است بدانید که کاربران ایرانی حاضر در شبکه افسران چه دلایلی را برای حمایت از نظر خود آورده اند.

آنان که مخالف رفع فیلتر فیس بوک هستند به این نکات اشاره داشته اند: الف) فعال بودن صفحه توهین به امام نقی(ع) در فیس بوک و عدم حذف ان از سوی صاحبان فیس بوک ب) مشروعیت بخشیدن به تمام صفحات فیس بوک درصورت رفع فیلتر و صحه نهادن بر بی حجابی ، هرزگی و توهین به اولیا و انبیا ج)  شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک اسباب جاسوسی هستند.

موافقان با رفع مسدودی فیس بوک از مبارک بودن پدیده فیس بوک یاد کرده اند و اینکه در میدان دشمن با ابزار خود او باید جنگید.  همچنین اشاره داشته اند که فیس بوک مزایا و معایب خود را داراست و مهم فرهنگ صحیح استفاده کردن از آن است که به جاست تا یادگرفته شود.

برخی پیشنهاد داده اند که صفحات مورد دار این شبکه اجتماعی مسدود شود و به بقیه صفحات امکان دسترسی وجود داشته باشد.

برای دنبال کردن نظرات و شرکت در این نظرسنجی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول