امضای یک طومار اینترنتی در همایش تشکل «حزب‌الله سایبر»

به گزارش «وبلاگ نیوز» همایش «سوریه و تکلیف ما» با تلاش تشکل حزب‌الله سایبر پنجشنبه 28 شهریور برگزار شد.

در ابتدا «سهیل کریمی»، دبیر حزب‌الله سایبر و مستندساز در این همایش گفت: ما مسیر را اشتباه می رویم چراکه تنها شعارها را تکرار می کنیم و در عمل آنها را اثبات نمی کنیم.

کریمی ادامه داد: لزومی به حضور نظامی ما در سوریه وجود ندارد. اما دلیلی هم وجود ندارد نسبت به مسائل سوریه بی تفاوت باشیم و هر کس به یک شکلی باید فضای جنگ سوریه را درک کند.

وی تصریح کرد: اگر امروز سوریه سقوط کند، باید منتظر باشیم فرودگاه امام خمینی (ره) را با خمپاره بزنند پس ما نباید  فقط رجز بخوانیم و اتفاقات  سوریه را نادیده بگیریم.

غربی‌ها طوری وانمود می‌کنند که انگار بشار اسد مشکل سوریه است

در ادامه، «عبدالمولی قریب»، معاون سفیر سوریه در ایران هم به سخنرانی پرداخت و گفت: نقش و اهداف اسرائیل، غرب و کشورهای عربی در مسائل منطقه دارای جایگاهی واحد و یکسان در خط مقاومت بوده است.

معاون سفیر سوریه در ایران افزود: امروز ایران کشوری است که دارای دموکراسی، مردمسالاری و همچنین صاحب فعالیت‌های هسته‌ای مستقل است و این فعالیت‌ها چیزی نیست که استکبار به دنبال آن باشد.

قریب گفت: رسانه‌های غربی طوری وانمود می‌کنند که بشار اسد مشکل سوریه است. باید اجازه دهند تا انتخابات آزاد در سوریه برگزار شود؛ غربی‌ها می‌دانند اگر انتخابات آزاد صورت بگیرد باز هم بشار اسد انتخاب خواهد شد.

این مقام دیپلماتیک ادامه داد: در منطقه به عنوان مثال مردم منطقه هربار خواستند راهکار سیاسی را انجام دهند، اسرائیل و کشورهای غربی مخالفت کردند.

به اعتقاد عبدالمولی قریب، «حرکت و اقدامی که جوانان در فضای مجازی و اینترنت انجام می‌دهند حرکت مهمی است چرا که می‌توانند چهره استکبار را گه منطقه را به چالش کشیده‌اند به جهانیان نشان دهند.»

امضای طومار اینترنتی

در این همایش هم طوماری قرائت شد و قرار شد حاضران با مراجعه به این صفحه، این طومار را امضا کنند.

اعضای حزب‌الله سایبر در این طومار به مسئولان شورای امنیت سازمان ملل متحد تأکید کرده‌اند که بایستی به آرای مردم سوریه احترام گذاشت، در غیر اینصورت آتش خشم ملت‌های عدالت طلب دامان آن‌ها را هم خواهد گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول