مشاورعالی سرپرست مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، طي حكمي از سوي «محمود واعظي»، سرپرست مركز ملي فضاي مجازي و سرپرست دبيرخانه شوراي‌عالي فضاي مجازي، مهندس «محمدحسن انتظاري» به سمت مشاورعالي سرپرست مركز ملي و دبيرخانه شوراي عالي فضاي مجازي منصوب شد.

در متن حكم مهندس انتظاري آمده است:

جناب آقاي مهندس محمدحسن انتظاري

نظر به تخصص و تجارب برجسته جناب عالي و با عنايت به حكم شماره 120659 مورخ 30/6/92 رئيس جمهور بدينوسيله جناب عالي را به عنوان مشاور عالي سرپرست مركز ملي و دبيرخانه شوراي عالي فضاي مجازي منصوب مي نمايم.

ضمنا با توجه به تبصره ماده 8 اساسنامه مركز ملي فضاي مجازي و تبصره يك ماده 53 قانون محاسبات عمومي، اختيارات مذكور در ماده 8 اساسنامه و قانون يادشده به جناب عالي تفويض مي گردد.

توفيق شما را در تقويت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت اله العظمي خامنه اي(حفظ الله) از درگاه خداوند متعال مسالت مي نمايم.

لازم به ذکر است رئیس جمهور به مدت 3 ماه پس از انتصاب سرپرست مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورای‌عالی فضای مجازی، موظف است پیشنهاد خود را به شورای‌عالی ارائه کرده و پس از تصویب در شورا، به تأیید رهبر معظم انقلاب برسد.

در حال حاضر محمود واعظی سرپرست مرکز ملی فضای مجازی است که با این حکم، محمدحسن انتظاری به عنوان مشاور عالی سرپرست، حداکثر تا 3 ماه دیگر مدیریت مرکز را به عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول